Telefonul Medicului: Consiliere psihologică, suport juridic și practic

Telefonul Medicului, un serviciu destinat tuturor cadrelor medicale din România, a fost lansat duminică de Asociația Magic, urmând a oferi consiliere psihologică și suport emoțional, juridic și practic, informează AGERPRES.

„Telefonul Medicului – 021 555 2286 (ACUM) – este un nou serviciu inițiat de Asociația Magic, în parteneriat cu Alianța Medicilor și Federația Asociațiilor Studenților în Medicină din România care își propune să ofere cadrelor medicale din România consiliere psihologică și suport emoțional, suport juridic și suport practic, astfel încât toți cei care luptă din prima linie cu pandemia să se poată concentra pe ceea ce fac mai bine”, informează un comunicat al Asociației Magic.

Serviciul este destinat tuturor cadrelor medicale din România – medici, asistente, infirmiere, ambulanțieri, brancardieri, toți cei din prima linie. Serviciul oferă în mod gratuit: suport psihologic, alături de 12 psihologi și în parteneriat cu Institutul pentru Studiul și Tratamentul Traumei; suport juridic, oferit de membri din comunitatea Lideri pentru Justiție, din Asociația Tinerilor Avocați din Baroul Timiș și de voluntari ai Asociației Magic; sfaturi practice, identificarea de nevoi urgente și încercarea de a le soluționa cu ajutorul partenerilor și al comunității de voluntari ai Asociației Magic.

Numărul la care pot suna cadrele medicale care au nevoie de sprijin este 021.555.2286 (021.555.ACUM), un număr cu tarif normal. Linia va fi funcțională între orele 10:00 – 18:00, dar proiectul și platforma Telefonul Medicului au fost astfel structurate încât să poată primi mesajele beneficiarilor și în afara intervalului specificat. Beneficiarii care vor apela Telefonul Medicului vor fi contactați ulterior de un membru al echipei Magic și vor stabili împreună modul în care pot fi ajutați.

Articole din aceeasi categorie