Cadastrul din Dej, atacat de COVID

Activitatea de relații cu publicul în Biroul de Cadastru și Publicitate Imobiliară Dej a fost sistată, în perioada 30 septembrie – 13 octombrie, măsura fiind luată deoarece un angajat al Biroului este infectat cu COVID-19.

Direcția de Sănătate Publică Cluj a dispus dezinfectarea sediului din Dej, situat în Piața 16 Februarie nr. 2-4. Angajații Biroului care au intrat în contact cu persoana infectată vor lucra de acasă.

În perioada următoare, se poate opta pentru serviciile disponibile on-line prin intermediul sistemului informatic de cadastru şi carte funciară. Până în 13 octombrie, persoanele fizice / juridice autorizate, delegații notariali, executorii judecătorești și cetățenii pot depune on-line cererea de înscriere, recepţie sau avizare, însoţită de înscrisul prin care se constată actul sau faptul juridic a cărui înscriere este solicitată sau, după caz, de înscrisul pentru care se solicită recepţia sau avizarea.

Cetățenii pot solicita on-line extrase de carte funciară pentru informare și extrase de plan cadastral pe ortofotoplan accesând https://epay.ancpi.ro/ sau prin intermediul persoanelor fizice / juridice autorizate sau a birourilor notariale. De asemenea, solicitanții pot primi informații referitoare la serviciile cadastrale prin e-mail (cj@ancpi.ro) sau accesând site-ul www.ocpicluj.ro, precum și la numerele de telefon 0731-606.358, 0264-431.666, 0264-431.032, 0264-434.800, de luni pânã joi, între orele 8 – 16,30 și vineri, între orele 8-14.

Articole din aceeasi categorie