Prima carte de branding personal în medicină, lansată miercuri, la Cluj-Napoca

Cine-esti-tu-doctorePrima carte din România despre construirea brandului personal în medicină: „Cine eşti tu, doctore?”, semnată de dr. Nicolae-Iordache Iordache şi Olivian Breda, va fi lansată miercuri, 6 martie, în cadrul unui eveniment organizat, de la ora 15:00, în Aula UMF „Iuliu Haţieganu” din Cluj-Napoca (str. Marinescu nr. 23).

Volumul explorează conceptul original de brand de doctor propus de autorul Nicolae-Iordache Iordache pentru a sintetiza adaptarea instrumentelor şi tehnicilor de branding personal de către industria medicală. Cartea propune soluţii moderne pentru medicii care nu au fost formal instruiţi în sfera de business, dar care trebuie să facă faţă regulilor jocului unui mediu profesional din ce în ce mai competitiv.

„Prin intermediul cărţii «Cine eşti tu, doctore?» dorim să-i identificăm pe acei medici progresişti care doresc să îşi construiască prin forţe proprii o carieră şi o reputaţie solidă. Vrem ca ei să înţeleagă de ce îi apreciem şi cum ar putea face mai mult bine în comunităţile în care activează, iar apoi să îi încurajăm să îi «infecteze» şi pe cei din jurul lor cu entuziasm, încredere, pricepere şi onoare. Aceşti medici vor fi ambasadorii a ceea ce noi am numit «revoluţia halatelor albe», o mişcare silenţioasă, dar care ar produce cea mai semnificativă schimbare în sistemul medical românesc din ultimii 25 de ani” – declară autorul dr. Nicolae-Iordache Iordache.

Articole din aceeasi categorie