Al 7-lea an de campanie „Zâmbește România”

După șase ani de mesaje educaționale adresate copiilor și adolescenților, GlaxoSmithKline Consumer Healthcare a decis lansarea campaniei „Zâmbește România”, făcând trecerea către comunicarea cu adulții și insuflarea unui grad mai mare de responsabilitate pentru un zâmbet sănătos.

„În acest an ne orientăm atenția asupra părinților și adulților, în general, întrucât datele arată că 81% dintre români suferă de probleme ce țin de sensibilitatea dentară și afecțiunile gingivale. Această incidență este cea mai mare din țările Europei Centrale și de Est analizate”, declară Sylwia Piankowska, general manager, GSK Consumer Healthcare, România și Balcani.

Potrivit studiilor, în ciuda numărului mare de români afectați, cei mai mulți dintre aceștia nu folosesc produse de igienă orală specializate, fie pentru că nu percep simptomele ca aparținând unor afecțiuni, fie pentru că le acceptă, și atunci evită mâncărurile care le produc disconfort. „Nu trebuie să neglijăm sensibilitatea dentară și sângerările gingivale, căci, în timp, acestea se pot agrava. În cazul sângerărilor gingivale lăsate netratate, se poate ajunge chiar la pierderea dinților. Suntem încrezători că, prin acțiunile «Zâmbește România», în 2018 vom reuși să creștem gradul de informare în ceea ce privește sensibilitatea dentară și sângerările gingivale, vom face România să zâmbească sănătos”, spune Sylwia Piankowska.

În acest an, campania „Zâmbește România”, susținută de brandurile Sensodyne și Parodontax, se va concentra pe acțiuni menite să informeze corect asupra problemelor de igienă orală specifice, precum sensibilitatea orală și sângerările gingivale, dar și să atragă atenția asupra alegerii pastei de dinți potrivite. Atingând cel mai sensibil punct în problemele de igienă orală – mâncarea și dificultatea de a consuma anumite alimente fără a resimți durere sau disconfort -, campania va promova anul acesta o serie de rețete semnate de un chef faimos din România, pentru a ajuta românii să înțeleagă simptomele și modalitățile de ameliorare ale sensibilității dentare și problemelor gingivale. GSK Consumer Healthcare va continua să doneze 1% din vânzările produselor de îngrijire orală înregistrate pe parcursul lunii august 2018, în scopul susținerii tratamentelor dentare pentru copiii din comunitățile defavorizate.

De la prima ediție, lansată în 2012, și până în prezent, peste 165.000 de persoane au beneficiat direct de informații, soluții sau produse oferite în cadrul campaniei „Zâmbește România”. Pe parcursul ultimelor șase ediții, GSK Consumer Healthcare a înlocuit peste 50.000 de periuțe de dinți uzate cu unele noi, vizitând mai multe orașe cu programul „Rabla Pentru Periuța ta”. Peste 80.000 de copii au învățat regulile pentru o igienă orală corectă prin programul educațional derulat în școli și grădinițe. Prin campania de responsabilitate socială 1%, peste 58.000 de euro au fost direcționați către tratamente stomatologice pentru copiii din comunitățile rurale Salvați Copiii.

Articole din aceeasi categorie