UBB: Publicaţia Transylvanian Review of Administrative Sciences – pe locul 30 la nivel mondial

Publicaţia „Transylvanian Review of Administrative Sciences”, editată de Departamentul de Administraţie Publică al Facultătii de Ştiinţe Politice, Administrative şi ale Comunicării din cadrul Universităţii Babeş-Bolyai, ocupă locul 30 în topul modial al revistelor academice de administraţie publică, fiind cea mai bine cotată revistă din Europa de Est.

Primul număr al revistei a apărut în 1998, din dorinţa reprezentanţilor Departamentului de Administraţie Publică de a oferi o publicaţie UBB-19de specialitate cercetătorilor, practicienilor şi studenţilor în domeniul ştiinţelor administrative. De atunci, revista a abordat teme interdisciplinare de interes atît pentru practicienii, cît şi pentru teoreticienii domeniului. Revista „Transylvanian Review of Administrative Sciences” are un board internaţional format din personalităţi în domeniu. Prin intermediul unui proiect finanţat de Fundaţia pentru o Societate Deschisă, RTSA este accesibilă pentru orice persoană interesată, la adresa de web www.rtsa.ro.

Începînd din anul 2005, revista apare atît în limba engleză (Transylvanian Review of Administrative Sciences), cît şi în limba română (Revista Transilvană de Ştiinţe Administrative). „Revista a fost, iniţial, răspunsul nostru la nevoia existenţei publicaţiilor profesioniste în domeniul administraţiei publice. Calitatea ei a crescut cu fiecare număr, am ajuns, după cum se vede, să fim printre cele mai bune publicaţii de profil din lume, iar acum nu putem decît să încercăm să urcăm în clasament, practicînd în continuare un nivel de cercetare de elită”, declară, într-un comunicat remis presei, decanul Facultăţii de Ştiinţe Politice, Administrative şi ale Comunicării, prof. univ. dr. Călin Hinţea.

Articole din aceeasi categorie