Posturile de director rămase vacante vor fi ocupate, pentru anul şcolar viitor, în urma unui interviu

Cadrele didactice înscrise în Registrul naţional al experţilor în management educaţional interesate de ocuparea, în anul şcolar 2017 – 2018, prin detaşare în interesul învăţământului, a unor funcţii de director sau director adjunct rămase vacante pot depune până la data de 17 august la inspectoratele şcolare opţiunea în scris cu precizarea unităţii şi a funcţiei de care sunt interesate, informează AGERPRES.

Potrivit unei note a Ministerului Educaţiei Naţionale, în zilele de 21 şi 22 august cadrele didactice interesate vor susţine un interviu în faţa unei comisii constituite din trei membri ai consiliului de administraţie al inspectoratului şcolar, în cadrul căruia vor prezenta planul operaţional pentru anul şcolar 2017 – 2018 al unităţii de învăţământ pentru care şi-au exprimat opţiunea. Totodată, le vor fi testate, prin trei întrebări, cunoştinţele privind legislaţia şcolară raportat strict la specificul şi la nivelul unităţii de învăţământ pentru care au optat.

Durata interviului este de maximum 20 de minute. Punctajul maxim este 30, iar pentru promovare sunt necesare 21 de puncte.

În data de 18 august inspectoratele şcolare vor afişa la avizier şi pe site-ul propriu programarea pe zile şi ore la fiecare comisie a cadrelor didactice care au depus opţiuni în vederea numirii prin detaşare în interesul învăţământului într-o funcţie de director sau director adjunct.

În urma concursului din iulie a.c., în judeţul Cluj au rămas vacante 28 de posturi, din care 18 de director şi 10 de director adjunct.

Articole din aceeasi categorie