Peste 271 elevi clujeni de clasa a III-a participă la ECOlimpiada Elevilor, ediţia 2014 – 2015

Pentru al treilea an consecutiv, Eco-Rom Ambalaje, în parteneriat cu Ministerul Educaţiei şi Cercetării Ştiinţifice, aduce proiectul educaţional ECOlimpiada Elevilor în şcolile din România. În judeţul Cluj, peste 271 de elevi de clasa a III-a s-au înscris deja în competiţie şi au solicitat auxiliarul curricular „Învăţăm să reciclăm ambalajele”.

„Manualul educaţional este oferit gratuit în şcoli de către iniţiatorii proiectului, cu scopul de a întîmpina elevii cu noi informaţii esenţiale privind colectarea separată şi reciclarea deşeurilor de ambalaje. Astfel, prima etapă a Ecolimpiadacompetiţiei ECOlimpiada Elevilor are caracter didactic şi propune o serie de lecţii educative despre protecţia mediului înconjurător, în timp ce, în a doua etapă a programului, participanţii îşi evaluează cunoştinţele într-un concurs de lucrări scrise. În următoarea perioadă, sub îndrumarea profesorilor, toţi cei 271 elevi de clasa a III-a din judeţul Cluj, înscrişi în ECOlimpiada Elevilor, ediţia a III-a, vor parcurge manualul „Învăţăm să reciclăm ambalajele”, iar la final vor realiza o lucrare scrisă cu principalele învăţături deprinse din auxiliar. Aceste compuneri vor fi notate de învăţătorii de la clasă, care vor nominaliza cea mai bună lucrare în etapa finală a competiţie, înregistrînd-o pe site-ul www.colecteazaselectiv.ro. Aici, un juriu format din reprezentaţii Ministerului Educaţiei şi Cercetării Ştiinţifice şi Eco-Rom Ambalaje vor realiza o ultimă departajare din punct de vedere al originalităţii, respectării normelor de redactare şi a temei propuse. Totodată, compunerile pot fi evaluate şi prin vot unic, în perioada 20 aprilie – 10 mai 2015. La final, elevii care au redactat cele mai reuşite lucrări, alături de cadrele didactice implicate, vor fi premiaţi” – precizează reprezentanţii companiei, într-un comunicat remis, marţi, presei.

Potrivit directorului general Eco-Rom Ambalaje, Sorin Cristian Popescu, competiţia îi determină pe copii să aibă rezultate cît mai bune şi, în acelaşi timp, „dinamizează şi simplifică procesul de învăţare”.

M. T.

Articole din aceeasi categorie