Peste 271 elevi clujeni de clasa a III-a participă la ECOlimpiada Elevilor, ediţia 2014 – 2015
Pentru al treilea an consecutiv, Eco-Rom Ambalaje, în parteneriat cu Ministerul Educaţiei şi Cercetării Ştiinţifice, aduce proiectul educaţional ECOlimpiada Elevilor în şcolile din România. În judeţul Cluj, peste 271 de elevi de clasa a III-a s-au înscris deja în competiţie şi au solicitat auxiliarul curricular „Învăţăm să reciclăm ambalajele”.
„Manualul educaţional este oferit gratuit în şcoli de către iniţiatorii proiectului, cu scopul de a întîmpina elevii cu noi informaţii esenţiale privind colectarea separată şi reciclarea deşeurilor de ambalaje. Astfel, prima etapă a competiţiei ECOlimpiada Elevilor are caracter didactic şi propune o serie de lecţii educative despre protecţia mediului înconjurător, în timp ce, în a doua etapă a programului, participanţii îşi evaluează cunoştinţele într-un concurs de lucrări scrise. În următoarea perioadă, sub îndrumarea profesorilor, toţi cei 271 elevi de clasa a III-a din judeţul Cluj, înscrişi în ECOlimpiada Elevilor, ediţia a III-a, vor parcurge manualul „Învăţăm să reciclăm ambalajele”, iar la final vor realiza o lucrare scrisă cu principalele învăţături deprinse din auxiliar. Aceste compuneri vor fi notate de învăţătorii de la clasă, care vor nominaliza cea mai bună lucrare în etapa finală a competiţie, înregistrînd-o pe site-ul www.colecteazaselectiv.ro. Aici, un juriu format din reprezentaţii Ministerului Educaţiei şi Cercetării Ştiinţifice şi Eco-Rom Ambalaje vor realiza o ultimă departajare din punct de vedere al originalităţii, respectării normelor de redactare şi a temei propuse. Totodată, compunerile pot fi evaluate şi prin vot unic, în perioada 20 aprilie – 10 mai 2015. La final, elevii care au redactat cele mai reuşite lucrări, alături de cadrele didactice implicate, vor fi premiaţi” – precizează reprezentanţii companiei, într-un comunicat remis, marţi, presei.
Potrivit directorului general Eco-Rom Ambalaje, Sorin Cristian Popescu, competiţia îi determină pe copii să aibă rezultate cît mai bune şi, în acelaşi timp, „dinamizează şi simplifică procesul de învăţare”.
M. T.
Comentarii recente