MEN: Apel pentru selecția cadrelor didactice în grupurile de lucru care vor evalua proiectele de manuale școlare

Centrul Național de Evaluare și Examinare (CNEE) organizează, în perioada 20 februarie – 16 martie 2019, o procedură de selecție a cadrelor didactice în vederea constituirii grupurilor de lucru (pe discipline) care vor evalua proiectele de manuale școlare pentru anul școlar următor.

Conform celor anunțate de MEN, din grupurile de lucru pot face parte cadre didactice angrenate în activități de predare – învățare – evaluare în învățământul preuniversitar, corespunzătoare ciclului de învățământ și disciplinei pentru care se evaluează proiecte de manuale școlare. Începând din acest an, pot fi cooptați evaluatori și din rândul cadrelor didactice din învățământul superior.

„În procesul de selecție a evaluatorilor cooptați vor avea prioritate cadrele didactice care dețin fie gradul didactic I în domeniul disciplinei/ în domenii conexe celui pentru care se înscriu, fie titlul științific de doctor în aria de expertiză/ arii conexe, sau au absolvit cursuri/ module specifice activităților de evaluare a proiectelor de manuale școlare/ de abilitare curriculară/ de evaluare de proces. Activitatea grupurilor de lucru este în responsabilitatea CNEE. Principiile care stau la baza selecției sunt competența și experiența acumulate/probate, precum și disponibilitatea manifestată pentru implicarea în activitățile de evaluare a proiectelor de manuale școlare din anul școlar anterior” – precizează MEN.

Misiunea experților/ specialiștilor selectați este aceea de a analiza și evalua calitatea proiectelor de manuale școlare propuse de autori/ grupuri de autori.

Etapa de înscriere, deschisă începând din 20 februarie, se derulează exclusiv online, până în data de 4 martie, inclusiv, prin completarea formularului disponibil la adresa https://competente.rocnee.eu/apel2019_02_epms/. Selecția propriu-zisă și anunțarea rezultatelor (individual, doar pentru candidații admiși) vor avea loc în intervalul 9 – 16 martie 2019.

M. T.

Articole din aceeasi categorie