„Urna Călătoare”: Campanie de strîngere de fonduri pentru centrele de zi ale FRCCF

Fundaţia Română pentru Copii, Comunitate şi Familie a anunţat demararea unei campanii de strîngere de fonduri – „Urna Călătoare”, perntru asigurarea hranei zilnice a copiilor din cele patru centre de zi, ale sale.

Campania se adresează organizaţiilor publice sau private, dispuse să găzduiască urna de donaţii a FRCCF timp de cel logo-FRCCFpuţin o săptămînă. Durata de desfăşurare a campaniei este de 7 luni, timp în care companiile sînt încurajate să-şi implice angajaţii în activităţi de responsabilitate socială.

Partenerii oficiali ai campaniei sînt Boudoir Studio Privée şi Tricoultura. În această calitate, „Urna Călătoare” zăboveşte la Boudoir Studio Privée toată durata campaniei, iar Tricoultura donează 10% din preţul produselor pe care le comercializează. Pînă acum, „Urna Călătoare” a poposit la Gameloft Cluj, Răzvănărie şi Oranjerie. Cei interesaţi să preia urna sînt invitaţi să ia legătura cu fundraiserul FRCCF, Adela Lazăr, prin e-mail: adela.lazar@frccf.org.ro.

Fundaţia Română pentru Copii, Comunitate şi Familie se îngrijeşte de nevoia de educaţie a unui număr de 150 de copii proveniţi din medii vulnerabile şi cu risc de părăsire timpurie a şcolii, oferindu-le sprijin la teme, meditaţii la limba română şi matematică, învăţîndu-i să înveţe şi să-şi schimbe, astfel, viitorul. Activităţile educaţionale din cele patru centre de zi sînt finanţate în cadrul proiectului „Educaţia de calitate este pentru toţi!”, finanţat prin granturile SEE 2009-2014, în cadrul Fondului ONG în România. Pentru asigurarea hranei zilnice a copiilor, FRCCF a iniţiat o serie de campanii de strîngere de fonduri, menite să atragă resurse financiare din comunitate, una dintre acestea fiind „Urna Călătoare”.

M. T.

Articole din aceeasi categorie