Peste 5.000 români au „dăruit Lumină”

Peste 5.000 români s-au alăturat anul acesta campaniei „Dăruiește lumină”, inițiată de E.ON România, contribuind, împreună, cu 200.000 kWh, printr-un mecanism social, pentru cele 10 instituții beneficiare.

„În premieră, anul acesta, românii cu conturi de Facebook și Instagram au avut la dispoziție trei modalități diferite de a se implica în campanie. Aceștia au putut să dea Share felicitărilor personalizate create pentru fiecare instituție în parte, să instaleze rama «Dăruiește Lumină» la fotografia de profil de Facebook sau să folosească filtrul de Instagram dedicat campaniei. Orice variantă au ales, aceștia au contribuit cu 50 kWh pentru instituția pe care au nominalizat-o, fără să îi coste nimic” – precizează reprezentanții companiei, adăugând că varianta cea mai populară a fost reprezentată de distribuirea în rețelele sociale a felicitărilor personalizate, pentru fiecare instituție în parte.

Instituțiile incluse în ediția din acest an a campaniei sunt: Casa de copii „Sf. Iosif” din Odorheiu Secuiesc, Căminul pentru Persoane Vârstnice Târgu Mureș, Liceul Special „Sfânta Maria” Arad, Asociația „Steps of Hope” Sibiu, Grădinița Specială Fălticeni, Centrul pentru Educație Incluzivă Dumbrăveni, Asociația de Caritate „Proiect Theodora” Cluj-Napoca, Centrul pentru Educație Incluzivă „Christiana” Bocșa, Congregația Fiicelor Sf. Maria Iași și Centrul de Recuperare Copii Podul Lung Timișoara.

„Campania s-a bucurat de susținerea mai multor bloggeri şi influenceri, care au aflat direct de la sursă poveștile emoționante ale fiecărei instituții beneficiare. Mai mult, felicitările personalizate au fost realizate împreună cu unul din cei mai populari creatori de conținut de pe platformele de socializare, Flick” – precizează reprezentanții E.ON.

Cantitățile de energie oferite de E.ON România vor fi scăzute din factura de energie electrică sau gaze naturale a instituțiilor beneficiare.

În cadrul celor 6 ediții derulate până acum, compania a donat 1.000.000 kWh de energie, prin contribuția utilizatorilor din rețelele sociale.

Articole din aceeasi categorie