O nou ediție a campaniei ”Nu tremur la cutremur”

Sub un minut. Atât a durat cel mai devastator cutremur petrecut în urmă cu 43 de ani, pe 4 martie. Impactul a fost tragic: 1.600 de oameni și-au pierdut viața și alți 11.000 s-au aflat sub dărâmături. Numărul celor afectați ar fi putut fi mai mic dacă oamenii nu ar fi intrat în panică și ar fi știut care este comportamentul corect la un astfel de dezastru.

Campania „Nu tremur la cutremur”, inițiată în 2015 de Ministerul Afacerilor Interne, derulată de Inspectoratul General pentru Situații de Urgență (IGSU) și sprijinită de E.ON România si Delgaz Grid, continuă și în acest an, pentru informarea oamenilor despre măsurile de protecție pe care trebuie să le aplice în cazul producerii unui cutremur de magnitudine ridicată.

De la lansarea campaniei și până în prezent au fost distribuite aproximativ 2.000.000 de materiale informative – flyere, afișe și stickere și au fost fost realizate 7 spoturi animate privind pregătirea în cazul producerii unui cutremur, reguli generale de comportare, precum și modul de conduită în locuință, pe stradă, la serviciu, la școală și în spații comerciale.

În cadrul campaniei „Nu tremur la cutremur” din acest an sunt organizate o serie de acțiuni de informare, dar și exerciții privind modul de evacuare în caz de cutremur în școli, sedii ale administrațiilor publice locale, precum și la operatori economici.

Articole din aceeasi categorie