E.ON România: În mai puţin de 3 săptămîni, românii au făcut peste 100.000 de fapte bune

• Click cu click, românii au dăruit 100.000 de kWh unor spitale, şcoli, centre de copii şi bătrîni •

„Dăruieşte lumină”, una dintre cele mai mari campanii de social media derulate de E.ON România, s-a încheiat cu succes sîmbătă, 25 aprilie, cînd au fost donaţi ultimii din cei 100.000 kWh oferiţi de companie Daruieste-luminaspre beneficiul unui număr de 12 instituţii -spitale, şcoli, case de copii şi case de bătrîni din 10 judeţe.

Derulat în perioada 6-25 aprilie prin intermediul platformei online www.daruiestelumina.ro, proiectul a urmărit mobilizarea românilor pentru susţinerea a 12 instituţii, aceştia fiind chemaţi să decidă, în urma votului exprimat pe platforma online, dar şi pe pagina de Facebook a campaniei, destinatarii celor 100.000 kWh.

Beneficiarii au fost grupaţi în patru categorii, iar kilowaţii au mers către aceştia cu fiecare click primit din partea vizitatorilor. Toţi cei care au votat au avut posibilitatea de a-şi îndemna prietenii de pe Facebook să doneze şi ei kilowaţi instituţiei sociale care le-a atras atenţia cel mai mult.

Campania nu a presupus niciun cost pentru cel care a dăruit mai departe. Toţi cei 100.000 de kWh au fost donaţi de E.ON Energie România, kilowaţii primiţi din partea votanţilor urmînd să fie scăzuţi din factura de energie electrică sau gaze naturale a beneficiarilor. Astfel, au fost donaţi: pentru spitale – 24.754 kWh; şcoli – 31.885 kWh; centre copii – 34.519 kWh; case bătrîni – 9.045 kWh. Între beneficiari se numără şi Liceul Special pentru Deficienţi de Vedere, Cluj-Napoca, cu 8.068 kWh.

„În fiecare an dezvoltăm şi susţinem numeroase proiecte de responsabilitate socială, mai ales din zona sănătăţii, educaţiei, sportului sau siguranţei, prin care dorim să venim în sprijinul comunităţilor din care facem parte. De această dată am ales să o facem diferit, pentru că am vrut să arătăm că gesturi aparent mici, cum este cel de a dona un kWh cu un simplu click, duc la fapte mari, care pot schimba în bine viaţa unor oameni. A fost un exerciţiu de solidaritate care ne-a reuşit şi pentru asta doresc să mulţumesc tuturor celor care au votat şi ne-au susţinut în acest demers”, a declarat Frank Hajdinjak, director general al E.ON România.

Campania „Dăruieşte lumină” face parte dintr-o serie de proiecte şi acţiuni programate pentru 2015,  an în care compania E.ON România marchează 10 ani de prezenţă pe piaţa de energie locală.

Articole din aceeasi categorie