Delgaz Grid: Activitatea de relații cu publicul – exclusiv online

Echipele Delgaz Grid vor fi pe teren pentru a asigura alimentarea cu gaze naturale și energie electrică a celor peste 3 milioane de clienți, însă activitatea de relații cu publicul va continua să se desfășoare exclusiv online, respectiv telefonic, și după ridicarea stării de urgență din România – au anunțat, miercuri, reprezentanții companiei.

Potrivit acestora, operațiunea de citire a contoarelor de gaz și electricitate se desfășoară în condiții normale pentru contoarele aflate la limita de proprietate. Clienții ale căror contoare se află în interiorul locuinței sunt încurajați să folosească mijloacele de comunicare online și cele telefonice puse la dispoziție de către companiile furnizoare de energie electrică/ gaze naturale cu care se află în relații contractuale.

„Din grijă pentru clienți și angajați, compania de distribuție a gazelor și energiei electrice va menține măsurile de siguranță recomandate de autorități, precum și cele decise și aplicate la nivelul întregului Grup E.ON. Astfel, tehnicienii companiei sunt echipați cu măști și mănuși de unică folosință, pe care le utilizează pe toată durata intervențiilor de pe teren. Totodată, atunci când sunt solicitați să intervină la instalațiile interioare, aceștia se asigură că păstrează distanța de siguranță de minim 1,5 metri recomandată față de celelalte persoane” – se precizează într-un comunicat remis presei.

În cazul în care simt miros de gaz, clienții sunt sfătuiți să apeleze numerele de telefon pentru situații de urgență: 0800 800 928 și 0265 200 928. Pentru a semnala întreruperile în furnizarea energiei electrice, furturi de energie sau de echipamente, clienții sunt rugați să apeleze numerele pentru deranjamente: 0800 800 929, 0232 200 430, 0232 200 431 și 0232 200 432.

M. T.

Articole din aceeasi categorie