Campanie: 1 Milion de secunde de mişcare

Pentru toţi cei care iubesc mişcarea, Asociaţia 11even, susţinută de Kaufland România, lansează provocarea de a strânge împreună „1 Milion de secunde de mişcare”, în cadrul campaniei „Bucurie în Mişcare”.

Campania se desfăşoară în perioada 12 aprilie – 11 iunie a.c., şi, „fie că e vorba de joaca dintre părinte şi copil, de dans, de alergare, înot sau fitness, de sport individual sau de echipă, de mişcare în aer liber sau în interior, ambiţioasa provocare de anul acesta implică toţi utilizatorii de Facebook care doresc să-şi aducă contribuţia la strângerea celor «1 Milion de secunde de mişcare»”.

Potrivit coordonatorului naţional al evenimentului, Paula Şipoş, fiecare participant în provocarea „1 Milion de secunde de mişcare” va putea contribui la realizarea ţintei finale, de 1 milion de secunde, postând pe platforma Facebook un video scurt în care el, un prieten sau un membru al familiei face mişcare. Pentru a putea fi incluse în provocare, clipurile vor trebui încărcate pe paginile personale sau de companie folosind o aplicaţie dedicată care contorizează secundele, însoţite de hastag-ul #IubescMiscarea. Cele mai interesante şi hazlii filmări vor fi premiate săptămânal cu brăţări de fitness, tricouri şi rucsaci.

În perioada 12 mai – 4 iunie, locuitorii din 15 oraşe ale ţării, între care şi Cluj-Napoca, vor fi invitaţi la distracţie în aer liber, jocuri, concursuri şi multe premii.

Detalii, pe pagina oficială a campaniei, www.bucurieinmiscare.ro.

M. T.

Articole din aceeasi categorie