Sistem informatic integrat pentru servicii online la Primăria Cluj-Napoca

Municipalitatea clujeană a lansat ieri proiectul “Sistem informatic integrat pentru servicii online’’, menit să asigure clujenilor un acces mai bun la serviciile Primăriei. Lansarea proietului trebuia să aibă loc în urmă cu mai mult timp, însă prima licitaţie pentru realizarea acestui obiectiv a fost anulată.

Cîştigătorul licitaţiei este consorţiul format dintr-o asociere între companiile Brinel, SDC (Software Development & Consulting) şi CP Consulting Services. „A devenit deja o obişnuinţă ca proiectele mari, realizate în premieră să aibă de trecut cîteva hopuri pînă la momentul lansării sau implementării. Acest proiect, unic în România, este fundamentul de mîine pe care se construieşte pachetul de servicii online oferit de către Primăria Cluj-Napoca cetăţenilor’’, a precizat primarul Sorin Apostu.

În cadrul acestui proiect municipalitatea va realiza un sistem informatic integrat de tip e-administraţie, care va asigura o legătură directă între diverse departamente din cadrul Primăriei, implicate în rezolvarea cererilor şi cetăţenii care solicită diverse lucruri. În acest fel, se va realiza o infrastructură modernă care să poată face faţă cerinţelor actuale şi viitoare ale primăriei unui oraş în continuă dezvoltare şi expansiune. Un avantaj al noului sistem va fi eliminarea timpilor morţi în activitatea Primăriei în servirea cetăţenilor şi reducerea timpului de răspuns la problemele sesizate. Totodată, “Sistemul informatic integrat pentru servicii online’’ va facilita accesul clujenilor la serviciile Primăriei fără deplasarea de rigoare, toate acestea într-o eră în care majoritatea tranzacţilor au loc online. Valoarea totală a proiectului este de 6.678.570,36, din care contribuţia Primăriei 1.178.571,24 de lei, iar partea nerambursabilă este de 5.499.999,12 de lei.
C.P.

Articole din aceeasi categorie