Rectificarea de buget pe ordinea de zi a consilierilor gherleni

Un proiect pe fonduri europene care vizează digitalizarea serviciilor din cadrul primăriei municipiului Gherla urmează să fie pus în practică.

Noul proiect, „Simplificarea procedurilor administrative la nivelul Municipiului Gherla”, vizează implementarea unor măsuri de simplificare pentru cetățeni, atât din perspectiva back-office, cât și front-office. În acest sens este avută în vedere achiziția și implementarea unei platforme integrate pentru servicii electronice complete vizând competențele partajate ale primăriei. Prin obiectivul specific vor fi achiziționate o serie de echipamente IT, respectiv software.

Municipiul Gherla a încheiat cu Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației un contract de finanțare în valoare de 2.985.070,80 lei. Suma a fost alocată proiectului printr-o rectificare de buget, supusă la vot la ședința de consiliu extraordinară de îndată, care a avut loc zilele trecute la Casa de Cultură. Proiectul a fost votat în unanimitate de cei 19 consilieri locali prezenți la ședință.

Din partea administrației locale au fost aduse precizări în legătură cu proiectul de digitalizare, cu întrebări și răspunsuri din sală.

Proiectul a căzut anterior la vot, după ce mai mulți consilieri nu au fost de acord cu reducerea unor sume alocate pentru sport. Cum se întâmplă peste tot în țară din cauza restricțiilor impuse de pandemie, și la Gherla s-au redus sumele de bani alocate sportului, cu toate că erau necesari acești bani pentru susținerea grupărilor sportive din localitate.

Sz.Cs.

Articole din aceeasi categorie