Noua organigramă a primăriei clujene, mai stufoasă cu 98 de posturi

Noua organigramă a Primăriei Cluj-Napoca, aprobată recent de deliberativul local, prevede înfiinţarea a 98 de noi posturi. Potrivit documentului, numărul de posturi din primăria clujeană creşte de la 951, cîte erau aprobate în mai 2015, la 1.049. Prin măsura luată de consilierii locali la propunerea executivului, au fost înfiinţate nu numai funcţii noi, dar şi direcţii şi servicii.

Printre modificările aduse de noua organigramă se numără înfiinţarea de cinci noi funcţii subordonate direct primarului municipiului Cluj-Napoca. Una dintre acestea este cea de administrator public. Postul a fost deja scos la concurs şi a fost vizat de două persoane. Din cauză că unul dintre candidaţi nu a îndeplinit condiţiile cerute, în cursă a mai rămas fostul viceprimar Gheorghe Şurubaru. Potrivit calendarului de concurs, Şurubaru va susţine astăzi proba scrisă, urmînd ca în 21 iulie să aibă interviul.

Tot în subordinea directă a primarului, în noua organigramă este prevăzut compartimentul monitorizare lucrări de infrastructură, care va avea patru posturi.

O măsură importantă în cadrul noii organigrame vizează transformarea Serviciului Juridic-Contencios în Direcţia Juridică, aflată în subordinea directă a Secretarului municipiului. Noua structură va avea următoarea componenţă: director executiv, Servicul contencios şi Serviciul juridic, legislaţie şi contracte. Direcţia Juridică va avea în total 84 de funcţii, cu opt mai multe decît a avut fostul Serviciu juridic.

O altă schimbare apare la nivelul Direcţiei Ecologie Urbană, Spaţii Verzi şi Salubrizare. Acesta a fost reorganizat în Direcţia Ecologie Urbană şi Spaţii Verzi şi cuprinde Servicul Spaţii Verzi, Serviciul Ecologie Urbană şi Compartimentul Păduri şi Păşuni. Prin reorganizarea acestei direcţii, schema de personal a crescut de la 21 la 25 de posturi.  Prin noua organigramă, trei birouri au fost transformate în servicii. Astfel, Biroul Protecţie Civilă, Securitate şi Sănătate în muncă a devenit Serviciul de Protecţie Civilă, Securitate şi Sănătate în muncă, fiind prevăzut cu două posture noi. Şi Biroul Management proiecte sociale, culturale şi sportive a fost transformat în Serviciu, fiind prevăzut cu cu o funcţie nouă faţă de cele care existau la nivelul biroului. De asemenea, Biroul Strategii de Marketing sa devenit Servicu de Strategii de Marketing, al cărui schemă de personal creşte cu două posturi.

Alte modificări în noua organigramă au apărut în cadrul Direcţiei Generale de Urbanism, unde au fost înfiinţate şase funcţii noi, iar alte două în cadrul Centrului de Informare pentru Cetăţeni. Alte cinci funcţii au apărut la Servicul insolvenţă, ar schema de personal la Direcţia Administrare a fost mărită cu un post.

C.P.

Articole din aceeasi categorie