„Ultimul Neuron” şi „Zmeul Zmeilor” – în topul denumirilor trăznite de firme româneşti

„Ultimul Neuron”, „Zmeul Zmeilor” sau „Prăpastia”, sunt doar câteva dintre cele mai creative denumiri de firme înregistrate la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului (ONRC).

Conform unei analize KeysFin, românii sunt inventivi atunci când îşi denumesc afacerea, iar cei mai mulţi vor să-şi asigure, încă din denumire, aspiraţiile profesionale. Aşa s-a ajuns ca peste 22.000 de firme să includă denumirea de Trans, Impex (17.702), Construct (17.582), Consulting (11.339), Group / Grup (10.443), Invest (9.210), Euro (7.322), Top (peste 5.122), International / Internaţional (5.084) sau Business (4.714). După cifra de afaceri, lideri sunt companiile care includ în numele lor Trans (42,4 miliarde lei), Impex (29,2 miliarde lei) şi Trading (27,9 miliarde lei).
În privinţa titulaturilor creative, datele ONRC prezintă o listă care cuprinde firme ca: „Simplu şi eficient”, „Sigur că da”, „Voodoo Solutions”, „Ultimul Neuron”, „Balaurul”, „Zmeul Zmeilor”, „Făt Frumos”, „Varanul”, „Cormoran” sau „Prăpastia”. În plus, „Faliment”, „Iad” sau peste 170 de firme cu numele Mioriţa şi alte câteva sute cu denumiri, precum Prâslea, Cosânzeana, Baltagul, Moldova, Transilvania, Banat, Oltenia se află printre preferinţele românilor.
Multe companii au denumiri care au legătură cu zodiile antreprenorilor (Berbec, Taurus, Sagitarius, Capricorne) sau cu oraşe (Paris – 75 de firme, Vegas (40), Miami, chiar şi Babilon). Totodată, peste 400 de firme poartă denumirea VIP, 36 includ „Wow”, altele au titulaturi ca „Zen” sau „Stres”, iar unele sunt inspirate din showbiz – Vandame SRL, Madonna SRL, Elvis SRL sau Metalica SRL.

Articole din aceeasi categorie