Social Banking Solution la Banca Transilvania

Banca Transilvania (BT) aduce în premieră pe piața din România Social Banking SolutionTM, facilitate dezvoltată de compania PayKey (Israel). Cele două companii oferă o soluție de social banking-ul pentru a trimite şi primi bani, respectiv pentru a verifica banii din cont folosind butonul BT Pay din tastatura telefonului. Clienții care au smartphone cu Android vor avea tastatura BT Pay, iar cei cu iPhone, extensia BT Pay. Persoanele care au telefon cu sistem de operare Android pot realiza următoarele operațiuni în timp ce folosesc oricare dintre aplicațiile de mesagerie: * trimitere de bani (lei, euro) către persoanele din agenda telefonului (între clienți BT) * solicitare de bani de la contactele din telefon (între clienți BT) * verificarea soldurilor pentru cardurile adăugate în BT Pay. Butonul BT Pay va apărea pe ecranul telefonului după ce este instalată tastatura BT Pay – fie din setările telefonului (secțiunea Tastaturi), fie direct din aplicația cu acelaşi nume. Pentru cei care au un telefon cu sistem de operare iOS, opțiunea de verificare sold şi transfer de bani va fi disponibilă din iMessage, activând extensia BT Pay, disponibilă în aplicație. Transferul de bani de pe cardurile de debit şi verificarea soldului sunt fără comision. Dacă transferul are loc între persoane care au card BT Mastercard Direct în valută, transferul poate fi şi în euro.

Articole din aceeasi categorie