Robot pentru comunicare la Banca Transilvania

Banca Transilvania (BT) lansează un nou canal de comunicare, prin Facebook Messenger şi Skype, robotul Livia, cu ajutorul căruia se pot afla non-stop şi gratuit IBAN-ul şi soldul conturilor curente în lei, euro sau dolari; sumele de plată aferente cardurilor de credit; numărul punctelor de loialitate acumulate pe cardul de cumpărături STAR; detalii despre rate, dobânzi, comisioane la credite sau popriri, respectiv cursul valutar.

Confidențialitatea informațiilor este conferită de codul unic de identificare (CIF), dublat de cel primit pe telefon, ambele trebuind completate la inițierea comunicării cu robotul. Fiecare client are un cod unic de identificare – o combinație de şapte cifre care apar în IBAN-ul propriului cont curent. CIF-ul se găseşte pe extrasul de cont curent, inclusiv în cel din BT24 Internet Banking sau poate fi aflat în oricare sediu BT, prin email (contact@btrl.ro) sau telefonic (Call Center BT – 0264.308.028).

Clienții pot lua legătura cu Livia prin Facebook (like la pagina Livia de la BT → Messenger → Start → Înregistrare (din meniul care apare afişat) → completare cu codul de identificare financiară → completare cu codul de validare primit pe telefon → adresare întrebare în scris) sau prin Skype (se adaugă Livia în lista de contacte → Start → Înregistrare (din meniul care apare afişat) → completare cu codul de identificare financiară → completare cu codul de validare primit pe telefon → adresare întrebare în scris).

Articole din aceeasi categorie