Internet şi turism

illustration of a vacation and travel booking concept, hand over tablet presses book button, eps10 vector

Aproape două treimi (61%) dintre români folosesc o aplicaţie de mobil „aproape întotdeauna” sau „uneori” pentru a rezerva zboruri sau cazare.

Cercetarea realizată de Travelport arată că 77% dintre călătorii de business şi 53% dintre cei de leisure au folosit un dispozitiv mobil pentru a rezerva o cameră de hotel. De asemenea, mai mult de jumătate dintre toţi turiştii (57%) consideră important ca o aplicaţie de mobil să le ofere posibilitatea de a achiziţiona şi servicii conexe activităţii de zbor sau cazare.
Potrivit s
tudiului, 66% dintre călătorii de business şi 48% dintre turiştii care călătoresc în scop personal sunt de părere că este important ca o aplicaţie de mobil să aibă opţiunea de live chat.
Totodată, 56% dintre turişti aşteaptă să primească informaţii despre eventualele dificultăţi ce pot apărea în timpul unei călătorii, prin intermediul notificărilor „push”, înainte de check-in, iar 52% se aşteaptă ca aceste notificări să fie transmise în ziua călătoriei.
Un studiu similar realizat în 2018 releva că doar 8% dintre companiile turistice considerau că o strategie de dezvoltare a aplicaţiilor mobile este importantă pentru succesul lor viitor, în timp ce prezentul studiu arată că o astfel de strategie este considerată cheia dezvoltării tuturor afacerilor.
În acelaşi timp, 38% din companiile aeriene şi 72% dintre cele de travel sunt conştiente că nu investesc suficient în serviciile oferite prin intermediul dispozitivelor mobile. În acest context, 83% dintre operatorii aerieni si 77% dintre celelalte companii din turism şi-au exprimat intenţia de a creşte investiţiile în aplicaţii mobile, cu scopul de a creşte interesul pentru brand şi produsele lor, dar şi a vânzărilor şi atragerea unor noi clienţi.
Studiul Travelport a fost întocmit la finalul anului
trecut, pe un eşantion de peste 1.100 de turişti şi 100 de specialişti în turism.

Articole din aceeasi categorie