Începe “Rabla pentru ceasuri”

O nouă ediţie a programului „Rabla pentru ceasuri” va fi derulată în acest an, în perioada februarie – octombrie, de retailerul online WatchShop.ro.

Potrivit sursei citate, pentru cea de-a 6-a ediţie a programului „Noul Ceas”, se estimează vânzări de peste 100.000 de lei. Regulamentul campaniei prevede că participanţii primesc un discount de 200 de lei la achiziţia unui model nou. Valoarea medie a unui ceas nou vândut în program este de 700 lei.
WatchShop.ro se aşteaptă să colecteze peste 150 de ceasuri de mână vechi în programul „Noul Ceas 2020”. În ediţiile anterioare, retailerul a colectat şi reciclat peste 350 ceasuri de mână. Conform estimărilor, românii aruncă, în medie, un ceas la doi ani, după ce, în prealabil, îl păstrează într-un sertar, unde bateria se scurge eliberând metale grele în atmosferă şi în canalizare.
„Cel mai cumpărat produs de către clienţii WatchShop.ro care au participat până acum în acest program a fost Ceas Sekonda Classic 1649 Dual Time, ceas bărbătesc, la preţul mediu de 495 de lei. În medie, la nivel general şi pe parcursul întregului an, un client WatchShop.ro va cumpăra în 2020 produse de peste 500 de lei per comandă, iar unu din zece ceasuri vândute va fi de la brandurile exclusive: Ingersoll, Accurist, Sekonda şi William S, cărora li se vor alătura şi alte branduri importante pe parcursul anului. Clienţii WatchShop.ro pot face achiziţii direct din site, dar şi de la showroom-ul din Banu Manta nr. 60 şi magazinul offline din AFI Cotroceni, ambele din Bucureşti, cât şi de la reţeaua de parteneri din ţară”, menţionează WatchShop.ro, citat de Agerpres.
WatchShop.ro este un magazin online de ceasuri originale, cu un portofoliu de aproximativ 16.000 de modele disponibile, de la peste 100 de branduri renumite la nivel mondial, unele importate în exclusivitate.

Articole din aceeasi categorie