Cumpărătorii on-line sunt îndrăgostiţi de haine

Un procent de 93% dintre cumpărătorii on-line își achiziționează articole vestimentare cel puțin odată pe lună, iar pantofii sunt articolul preferat.

Potrivit unui studiu de profil, realizat de Answear.ro și iSense Solutions, „93% dintre cumpărătorii on-line achiziționează articole vestimentare cel puțin o dată pe lună. Dintre aceștia, adevărații pasionați de modă ajung să comande chiar și de șase ori în 30 de zile”. De asemenea, documentul mai arată că segmentul de „fashion on-line” înregistrează creșteri rapide în eCommerce-ul local, de circa 50% în fiecare an. Pantofii sport sau cei eleganți sunt preferați de 71% dintre cumpărători, în timp ce 49% dintre aceștia aleg în primul rând rochii sau genți și rucsacuri.

„Sumele cheltuite de români pe site-urile de modă variază între 101 lei pentru o pereche de pantaloni și 257 lei pentru o pereche de pantofi. În medie, o rochie comandată online ajunge să coste cel mult 215 lei, iar o geantă cel puțin 124 lei”, arată studiul.
În ceea ce privește sursa de informare a cumpărătorilor, 68% dintre aceștia apelează la mediul online, iar 54% merg pe recomandările primite din partea prietenilor și cunoștințelor. „Principala sursă de informare a cumpărătorilor din mediul online este tot spațiul virtual. Astfel, 68% dintre aceștia apelează la motoarele de căutare pentru a găsi informații despre magazinele online pe care le vizitează și ofertele acestora, în timp ce 54% dintre ei merg pe recomandările primite din partea prietenilor și a cunoștințelor. Aproape tot la fel de mulți, respectiv 51% dintre cumpărători, se informează apelând la canalele de social media. Domnii preferă să se informeze și de la emisiunile TV, cu o medie de 24% față de 11% în cazul doamnelor”, se mai arată în studiu.

Articole din aceeasi categorie