Creştere spectaculoasă a exporturilor Cosmetic Plant

Firma clujeană Cosmetic Plant a realizat, în primele trei luni ale anului în curs, o creştere cu peste 25% a vînzărilor comparativ cu cele din aceeaşi perioadă a anului trecut, precum şi o majorare cu peste 90% a exporturilor.

Susana Laszlo, director general al Cosmetic Plant a afirmat că, la majorarea vînzărilor din primul trimestru din acest an, a contribuit şi creşterea cu 94% a livrărilor peste hotare, compania începînd să exporte în Iordania, Portugalia şi Republica Moldova. La ora actuală, produsele companiei sînt prezente şi în alte țări, cum ar fi Canada, Grecia, Italia, Germania, Liban, Emiratele Arabe Unite, Azerbaijan, Austria şi Ungaria. Privind exporturile, obiectivul principal al Cosmetic Plant pe termen scurt rămîne prin promovarea mai activă a produselor pe pieţele străine, fiind estimată pentru întregul an o majorare cu peste 40% a exporturilor faţă de 2014.

Pentru anul în curs, conducerea companiei apreciază că cifra de afaceri va creşte cu peste 10% comparativ cu anul trecut, această evoluţie fiind însă puternic influenţată de cît de călduros va fi sezonul estival. „Vînzările de produse destinate îngrijirii solare reprezintă un important procent din business-ul companiei, astfel că o evoluţie a vînzărilor în cele trei luni de vară este foarte importantă în totalul business-ului”, a mai spus Susana Laszlo. La atingerea obiectivelor vor avea un impact important şi lansările de noi produse planificate pe parcursul următoarelor luni, în primul trimestru fiind deja lansate două creme noi pe bază de gălbenele BIO cu peste 90% ingrediente naturale. Compania mai apreciază că, în acest an, piaţa locală de cosmetice va creşte cu 5 – maxim 10%, după majorarea de circa 5% înregistrată anul trecut.

Cosmetic Plant este o afacere de familie, înființată în 1991, la Cluj-Napoca, de farmacista Ileana Meşter, care a mizat pe folosirea ingredientelor naturale în produsele sale. În prezent, portofoliul Cosmetic Plant include 92 de produse, împărțite în 16 game sortimentale, grupate în funcție de ingredientul activ principal sau de utilizarea produsului, şi comercializate prin hipermerket-uri, farmacii, magazine naturiste şi prin magazinul propriu on-line.

V.D.

Articole din aceeasi categorie