Companii clujene, finaliste în programul “Made in Romania”

Aproape 300 de companii au fost înregistrate în a treia ediție a programului “Made in Romania”, cu 50% peste nivelul din 2018, iar publicul poate trimite direct în finală compania favorită prin voturile exprimate pe www.bvbleague.ro/vot-public, până în 21 aprilie.

Programul “Made in Romania: Liga BVB”, organizat de Bursa de Valori Bucureşti, și-a desemnat cele 50 de companii semifinaliste, multe dintre acestea din judeţul Cluj, în urma unei selecţii dintr-un total de aproape 300 de companii înscrise în concurs. Programul a consemnat o creștere cu aproape 50% a numărului de companii înregistrate comparativ cu ediția precedentă.
Cele 50 de companii semifinaliste sunt: 5 to Go, Green Spots Technology, AdServio, Grup Șapte, Agroserv Măriuța – Lăptăria cu caimac, Jidvei, Altex, Jolidon International, AMC Romania, Kober, Annabella (Fabrica de Conserve Râureni), La Mama, Arobs Transilvania Software, Lacto Solomonescu, Bio Eel, Luna Solai, Cel.ro, Merlin’s Beverages (Vitamin Aqua), Christian Tour, Moldovan – Carmangeria Sânnicoară, Ciserom, Noah Watches, Clinicile Dr. Leahu, Norofert, Dacia Plant, Oscar Downstream, DocProcess, Otter-Distribution, Elba Electronics, Pescado, Elis Pavaje, Regina Maria, Elsaco Electronic, Rodbun, F64 Studio, Salad Box, Fabrica de Bere Bună, Secom, Catena, Spartan, Fildas Trading, Ted’s Coffee, Flanco, Timesafe (Pago), Fortech, Transylvania College, French Revolution, Typing DNA, Fruteria.ro şi Vivre Deco.

Dintre semifinaliste, un juriu format din 12 experți va alege 14 companii. Cea de a 15-a companie va fi aleasă pe baza votului publicului, până în 21 aprilie, pe website-ul proiectului www.bvbleague.ro/vot-public. Numele celor 15 finaliste vor fi anunțate în 14 mai, în cadrul Galei „Made in Romania”.

O etapă a acestei ediții este dedicată tuturor companiilor semifinaliste și implică asistență gratuită în domeniile de interes pentru companii prin workshop-uri regionale (organizate Cluj-Napoca, Iași, Timișoara), discuții bilaterale la sediile companiilor finaliste, webinarii etc.Made in Romania” este un program unic care își propune să identifice și să promoveze antreprenoriatul românesc.

Articole din aceeasi categorie