Banca Transilvania oferă amânarea ratelor şi deschiderea unui cont de PFA prin BT Visual Help

Noutăţile din aplicaţia BT Visual Help completează soluţiile de banking online ale Băncii Transilvania şi oferă facilităţi privind amânarea plăţii ratelor sau deschiderea unui cont de PFA (persoană fizică autorizată) pentru primirea indeminizaţiei de șomaj.

Noutăţile BT Visual Help sunt: * posiblitatea înregistrării solicitării de amânare a plăţii ratelor la credite; detalii despre facilităţile oferite de BT clienţilor persoane fizice şi juridice afectate de actualul context economic şi social pot fi consultate pe siteul băncii * înregistrarea solicitării pentru deschiderea unui cont PFA pentru primirea indemnizației de șomaj * descăracarea listei IBAN-urilor, necesară întocmirii dosarului pentru obținere șomaj tehnic * ghidare, prin linkuri utile, pentru folosirea BT24 Internet Banking şi Mobile Banking, dar şi pentru plata facturilor direct cu telefonul.

Alte opţiuni oferite prin BT Visual Help sunt: * istoricul tranzacţiilor pentru fiecare cont curent BT pe trei zile * informaţii despre plăţile în rate cu cardurile STAR de la BT * sume blocate şi sumele care urmează să se plătească din cont pentru tranzacţii cu cardurile sau POS-urile altor bănci * detalii despre obligaţiile de plată pentru cardurile de credit BT * informaţii despre conturi – IBAN, sold, valută, număr de puncte de loialitate STAR * blocarea temporară sau definitivă a cardurilor * solicitarea reemiterii unui card după blocarea definitivă * modificarea limitelor de tranzacţionare cu cardul băncii.

BT Visual Help se poate accesa în 5 paşi: * apelarea numărului de telefon 0264 308 000 sau 0264 308 028 (Call Center BT) * selectarea opţiunii BT Visual Help * accesarea linkului primit prin SMS * autentificare * accesarea unei opțiuni din BT Visual Help.

Articole din aceeasi categorie