Afaceri de 13,5 milioane lei pentru Vitacom Electronics

Vitacom Electronics, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața locală de electro-retail, a încheiat primul trimestru al anului în curs cu o cifră de afaceri de 13,5 milioane de lei, în creștere cu 25% față de perioada similară a anului trecut.

Conform datelor furnizate de companie, rezultatele se datorează dezvoltării portofoliului de produse, cu predilecție a celor din gama proprie Well, a căror cerere a crescut atât pe piața locală, cât și pe cele internaționale. Vânzările din primele trei luni ale anului s-au situat la 3,4 milioane de produse comercializate, o valoare asemănătoare cu aceeași perioadă a anului trecut. În 2018, Vitacom a vândut produse și accesorii electronice cu o valoare unitară mai mare. În ceea ce privește profitul companiei din primul trimestru, Vitacom estimează un profit de 840.000 de lei în primul trimestru din 2018, valoare dublă față de perioada similară a anului trecut.

Pentru anul în curs, Vitacom mizează pe menținerea trendului de creștere și așteaptă la finalul anului o cifră de afaceri cu aproximativ 16% mai mare decât în 2017. De asemenea, compania are în plan extinderea portofoliului de produse, precum și un proces de rebranding al celor 8 magazine en-detail deținute.
Vitacom Electronics a fost fondată în anul 1991, deține distincția International Gold Star for Quality, precum și numeroase titluri acordate de Camerele de Comerț și Industrie şi a dezvoltat două branduri proprii: WELL și CHROME.

Articole din aceeasi categorie