Afaceri de 12 milioane euro pentru un antreprenor clujean

Companiile aflate în portofoliul antreprenorului clujean Cătălin Chiș (foto) au încheiat anul 2018 cu un rulaj de 12 milioane euro, în creştere cu peste 20% comparativ cu anul precedent.

Cea mai mare cifră de afaceri a generat-o, în 2018, Graffiti PR (5,5 milioane euro), în timp ce compania cu cea mai mare creștere (de 35%) a avut-o Active Power Solutions – distribuitor de servicii telecom B2B și integrator de soluții IT&C – care a ajuns ajuns la venituri de 5,3 milioane Euro. După ce, în 2017, Active Power Solutions (APS) a devenit partener Telekom pe zona de vânzări B2B, numărul de clienți a crescut cu 50% în ultimele 12 luni, iar în 2018 serviciile integrate IT&C au generat vânzări de 1 milion de euro (18 % din cifra de afaceri).

Graffiti PR, companie afiliată rețelei globale Ketchum, şi-a dublat numărul de consultanți odată cu preluarea pachetului majoritar de acțiuni de către antreprenorul clujean. În 2018, Graffiti PR a adăugat în portofoliul său Pernord Ricard (Absolut, Ballantines, Lillet), McDonald’s, Disney, Philips Personal Health, a participat cu activări de brand la cele mai importante festivaluri de muzică din România și a câștigat peste 25 de premii la competiții internaționale și locale.

Noah Watches, startup-ul de design și producție de ceasuri de lemn, a ajuns în 2018 la peste 800 de clienți noi de pe toate continentele, cu un rulaj de 150.000 euro, cea mai mare pondere în vânzările internaționale având-o SUA, Marea Britanie, Germania, Italia și Franța. Aul trecut compania şi-a deschiderea primul magazin propriu în Iulius Mall din Cluj-Napoca, produsele fiind vândute şi în alte cinci magazine.

Compania LIFE IS HARD a lansat în 2018 un nou tip de aplicații – CityApps – o suită de soluții pentru transformarea oraselor în smart cities, implementate deja în şase oraşe din România. Aplicația City Health a fost desemnată, recent, Soluția anului 2019 la categoria „Public Sector or Utilities” în cadrul European IT & Software Excellence Awards.

Doxtar – cel mai recent proiect al grupului condus de omul de afaceri clujean – a însemnat o investiție de 150.000 de euro în etapa de start și va beneficia pe parcursul acestui an de încă 100.000 euro pentru dezvoltarea de funcții noi, printre care un modul audio-video, posibilitatea de a transfera fișiere foarte mari, precum şi o versiune în engleză a acestei aplicațieii, care îi ajută pe pacienți să obțină, în 48 de ore, a doua opinie medicală de la specialiști din țară și din străinătate.

Anul acesta, investiții vor fi direcționate de asemenea către extinderea competențelor APS de

Pentru 2019, antreprenorul clujean are un buget total de investiții de 2 milioane de euro și estimează venituri totale de 15 milioane de euro.

Articole din aceeasi categorie