A crescut piaţa de publicitate on-line

Valoarea pieţei de publicitate on-line din România a ajuns, în primul semestru din 2017, la aproximativ 20,3 milioane de euro (92,56 milioane lei), în creştere de 15% faţă de aceeaşi perioadă de 2016, raportat la valoarea anuală în lei, conform celei mai recente ediţii a studiului ROADS (Romanian Online Advertising Study), derulat de IAB România cu sprijinul PwC România.
Studiul relevă că, în funcţie de industrii, se remarcă o creştere semnificativă a bugetelor advertiserilor din industria Food (cu 52%), urmată de sectorul Financiar (cu 8%) şi Telecom (cu 1%). Alte industrii cu creşteri semnificative de la semestru la semestru sunt: Entertainment & the media (cu 49%), Household appliances (cu 62%) şi Retail (cu 84%). Pe de altă parte, scăderi de bugete s-au înregistrat pe segmentele Cosmetics & toiletries (cu 15%) şi Igienă personală (cu 24%).

Articole din aceeasi categorie