Tehnologii gratuite de marketing pentru IMM-urile din comerţul electronic

Un dezvoltator român de tehnologii de marketing pentru companiile de comerţ electronic oferă IMM-urilor care activează în domeniu şi au mai puţin de 100 de angajaţi acces gratuit la tehnologii de marketing de ultimă generaţie.

Tehnologia propusă de compania Omniconvert este similară cu cea utilizată de Amazon şi oferă specialiştilor din marketing posibilitatea de a segmenta automat categoriile de clienţi pe care îi targetează, folosind analize de tip RFM (Recency, Frequency, Monetary), o metodă de evaluare a bazelor de date ale companiilor care desfăşoară activităţi de marketing, prin analiza datelor generate de ultimele achiziţii ale clienţilor, frecvenţa cumpărăturilor şi valoarea acestora. De asemenea, pot fi derulate şi teste A/B care analizează eficienţa mesajelor sau a campaniilor targetate online şi pot fi personalizate site-urile web astfel încât să genereze venituri mai mari din trafic şi e-mail.

Facilitatea vizează companiile care activează în sectoarele de business cele mai afectate de pandemie – turism, frumuseţe şi cosmetice, alimente, modă, îmbrăcăminte şi echipament sportiv, cărţi şi divertisment, echipamente IT şi electrocasnice, casă şi grădină, respectiv platforme de tip marketplace.
Companiile interesate găsesc detalii suplimentare pe site-ul Omniconvert (www.omniconvert.com), unde pot să aplice pentru a beneficia de acces gratuit la la cont.

Articole din aceeasi categorie