Primăria clujeană a desemnat cîștigătorul licitației pentru salubrizare stradală și deszăpezire

masini-getesibPrimăria Cluj-Napoca a desemnat cîștigătorul licitației publice privind concesionarea serviciului de salubrizare stradală și deszăpezire din municipiu pentru următorii opt ani. Licitația a fost organizată pe două loturi, care, practic împart municipiul Cluj-Napoca în două sectoare. Pentru fiecare sector au fost depuse oferte separate, iar în urma finalizării de către comisia de licitație a procedurii de atribuire au fost desemnați următorii câștigători: pentru sectorul 1, lotul 1-asocierea Brantner servicii ecologice –SC Compania de Salubritate Brantner Veres S; sectorul 2, lotul 2- asocierea Brantner servicii ecologice –SC Compania de Salubritate Brantner Veres S.

La momentul demarării procedurii de licitație, municipalitatea a stabilit o valoare estimată a contractului care va fi încheiat de 158.198.076,08 lei fără TVA, din care 80.745.979,72 pentru lotul 1 și 77.452.096, 36 pentru lotul 2.

Criteriul de atribuire a fost oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic. Pentru a stabili acest lucru, s-a realizat un punctaj care a luat în calcul atât prețurile unitare pe tipuri de lucrări, cât și investițiile asumate de către furnizorul de servicii, respectiv valoarea redevenței pe care acesta se obligă să o achite municipiului Cluj-Napoca pentru concesionarea serviciilor de salubrizare și deszăpezire.

La această licitație au depus oferte următorii operatori economici: Aasocierea Brantner servicii ecologice –SC Compania de Salubritate Brantner Veres S(pentru sectorul 1 și 2); S.C. Rer Ecologic Service Oradea SA.(pentru lot 2); S.C. Rosal Grup S.A (pentru lot 1); Rer Ecologic Service Buzău SA-Rer Ecologic Service București REBU (pentru lot 1) și Rosal Grup(pentru lotul 2). Comisia de evaluare a declarat neconformă și a respins oferta depusă de Asocierea Rer Ecologic Service Buzău SA-Rer Ecologic Service București REBU (pentru lot 1), deoarece aceasta nu a corespuns caietului de sarcini din punct de vedere tehnico-financiar.

În cadrul noului contract furnizorul de servicii va asigura, conform caietului de sarcini 3.500 de noi coșuri de gunoi montate pe stâlpi, dintre care 1.900 pe sectorul I și 1.600 de sectorul II, respectiv 200 de coșuri de gunoi pe picior (în piețe publice și zone pietonale), suplimentar la cele care există deja în municipiu.

De asemenea, operatorul de salubritate stradală are obligația de a crea un sistem electronic de evidență și gestionare a sesizărilor, care să permită intervențiile punctuale pentru remedierea oricăror disfuncții sesizate de către cetățeni, în cel mai scurt timp. Întreaga evidență a orelor de funcționare și de prestare a serviciilor va fi gestionată electronic.

Pe partea de salubrizare și deszăpezire noul contract prevede obligații pentru furnizorul de servicii care vor asigura un standard calitativ european, cu utilaje de ultimă oră și un sistem de monitorizare îmbunătățit.

Termenul pentru depunerea contestațiilor este data de 25 iulie 2016, după care se va putea trece la semnarea noului contract.

Precizăm că și în 2014 municipalitatea clujeană a organizat licitație pentru concesionarea serviciului de salubrizare stradală și deszăpezire din oraș pentru următorii opt ani. În urma evaluării ofertelor, pentru lotul I a fost desemnată căştigătoare asocierea dintre companiile RER Ecologic Service Oradea, Retim Ecologic Service, RER Ecologic Service şi RER Ecologic Service Galaţi, iar pentru lotul al doilea asocierea dintre companiile RER Ecologic Service Buzău şi RER Ecologic Service Bucureşti REBU, companii membre ale grupului german de firme RER. Rezultatul a fost contesta iar, în final, instanțele au dispus reluarea licitației.

C.P.

Articole din aceeasi categorie