Preşedintele interimar PSD Cluj-Napoca, Aurelia Cristea: „Emil Boc îşi bate joc de nervii şi de banii clujenilor, acceptînd modul deficitar în care se reabilitează Calea Turzii”

Liderul PSD Cluj-Napoca, Aurelia Cristea îl acuză pe Emil Boc că „îşi bate joc de nervii şi banii clujenilor”, din cauză că nu intervine pentru derularea în bune condiţii a lucrărilor de reabilitare la Calea Turzii. Cristea susţine că deşi a mai semnalat că modul deficitar în care se reabilitează Calea Turzii va cauza blocaje interminabile de circulaţie şi va îngreuna intrarea şi ieşirea din municipiul Cluj-Napoca, municipalitatea nu a făcut nimic pentru a preveni aceste lucruri.

„În şedinţele Comisiei Tehnice de Amenajarea Teritoriului şi Urbanism, domnul primar Emil Boc le impune clujenilor, persoane fizice sau agenţi economici, să respecte prevederile noului PUG. Totuşi, de la această “regulă de Aurelia-Cristeaaur” a urbanismului clujean sînt exceptate tocmai firmele care realizează lucrări importante pe domeniul public. Şi sînt plătite din banii clujenilor. Mă refer aici la reabilitarea şoselei Calea Turzii, cea mai importantă cale de acces în oraş. Emil Boc fie nu ştie cum arată în proiectul noului PUG această cale de acces, fie pur şi simplu nu-i pasă că Primăria cheltuieşte bani pe o lucrare neconformă, care va da multă bătaie de cap clujenilor. E o bătaie de joc”, a arătat liderul PSD Cluj-Napoca.

Cristea a menţionat că, potrivit planşelor afişate chiar pe site-ul Primăriei, Calea Turzii ar trebui să aibă 3 benzi de circulaţie pe sens, precum şi piste de biciclete, amenajate. Cu toate acestea, firma Diferit, care a făcut proiectul tehnic şi realizează execuţia lucrării, a prevăzut şi asfaltat doar cîte două benzi de circulaţie pe sens şi nu a amenajat piste de biciclete. „Nu este prima dată cînd PSD Cluj-Napoca semnalează această situaţie. Pînă acum Emil Boc nu a catadicsit să răspundă. Eu îi urez mult succes pentru cînd va trebui să explice clujenilor de ce Calea Turzii e mereu blocată, de ce staţiile de autobuz gîtuiesc circulaţia, de ce nu există pistă de biciclete şi de ce s-au plătit atîţia bani pe un proiect greşit”, a încheiat Aurelia Cristea.

Potrivit noului PUG, Calea Turzii este considerată zonă I.A. Potrivit proiectului, aceasta ar trebui să aibă 3 benzi de circulaţie pe sens, pistă de biciclete şi un culoar despărţitor între benzile de circulaţie. În acest moment, proiectul tehnic realizat şi executat de firma Diferit nu respectă aceste reglementări.

C.P.

Articole din aceeasi categorie