Farmec lansează noile game Nufăr și Triumf

Din această primăvară gama Triumf are 5 produse și gama Nufăr nu mai puțin de 17 produse, noutatea absolută fiind subgama Nufăr Verde.

Nufăr Verde este o grupă de produse inovatoare cu principii naturale active, care se bazează pe formule biodegradabile, cu extract eco-certificat de mușețel, pH neutru și un parfum hipoalergenic. Produsele nu au coloranți și sunt disponibile în ambalaje reciclabile. Farmec a inclus în această grupă un produs universal de curățenie, unul pentru geamuri și unul pentru curățarea vasului de toaletă. Tot în gama Nufăr intră și cele trei produse dezinfectante, cu acțiune bactericidă și fungicidă dovedită, fără clor și cu un parfum plăcut pentru acest tip de produse. Prîdusele sînt disponibile în formulă universală, formulă pentru baie și formulă pentru vasul de toaletă.

Produsele tradiționale din gama Nufăr – detartranții, produsele pentru igiena băii, produsele pentru suprafețe și produsele pentru țesături, au acțiune rapidă, sînt eficiente și pot fi identificate foarte ușor la raft datorită culorilor plăcute ale noilor ambalaje. Să amintim că produsele din gama Triumf, cu un istoric de peste 30 de ani, cunoscute pentru formulele ultra-active de curățare a bucătăriei, au timpi scurți de acțiune și sînt eficiente pentru curățarea suprafețelor zonelor de gătit din bucătărie. Toate produsele au acum ambalaje noi și moderne, cu protecție pentru copii şi pot fi achiziționate din magazine tradiţionale, din supermarketuri și hipermarketuri.

Producătorul de cosmetice Farmec Cluj-Napoca, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec, comercializate în ţări din Europa, Asia şi America de Nord, unele dintre principalele pieţe fiind Japonia, Liban, Emiratele Arabe Unite şi ţări din Europa, precum Ungaria, Spania, Italia sau Grecia.

 

Articole din aceeasi categorie

    Nu exista articole asemanatoare