Conceptul Fresh Corner în aproape toată rețeaua MOL România

MOL a deschis 8 stații de servicii în România în acest an, dintre care 2 operate direct, iar 6 în sistem franciză.

MOL  România continuă planurile de dezvoltare pentru segmentul Consumer Services, cu accent pe conceptul Fresh Corner. În prezent, clienții se pot bucura de cafeaua Fresh Corner în aproape toată rețeaua MOL România.

Selecția de cafea MOL Fresh Corner la bază boabe de foarte bună calitate, atent selecționate și prăjite după o rețetă originală, iar aparatele profesionale folosite la prepararea cafelei sunt de ultimă generație.

MOL România a lansat campania Fresh Corner „Surprinzător de multe premii”: 7000 de căni de călătorie Fresh Corner și 10 plinuri de cafea Fresh Corner pentru 1 an.

MOL România continuă planurile de dezvoltare pe piața locală, cu accent pe implementarea conceptului Fresh Corner în toată rețeaua de stații de servicii. În 2019, MOL România a continuat extinderea, deschizând 8 stații noi, dintre care 2 în regim propriu, situate la Târgu-Mureș și Comănești, și 6 operate în sistem franciză.

Introdus în România în vara anului 2015, Fresh Corner este un concept care s-a bucurat de mare succes încă de la început. În prezent, numărul stațiilor MOL din România în care clienții se pot bucura de cafeaua Fresh Corner este de 201, din totalul celor 227. Sortimentația extinsă Fresh Corner este prezentă în 125 stații și include o ofertă gastronomică formată din produse de patiserie, sandvișuri proaspete, după rețete proprii, hot-dog, burger, coaste, precum și sucuri naturale și smoothie-uri.

Întotdeauna clientul este în centrul acțiunilor noastre și, prin tot ceea ce facem, încercăm să venim în întâmpinarea nevoilor și așteptărilor acestuia. Astfel, datorită faptului că studiile au arătat că principalul produs preferat de clienți este cafeaua Fresh Corner, am investit în această direcție ajungând, în prezent, să avem acoperire aproape 90% în rețeaua din România. Cafeaua rămâne produsul vedetă al acestui concept, lucru dovedit de vânzările înregistrate anul trecut: 7 milioane de cafele vândute în România, ceea ce înseamnă aproximativ 13 cafele pe minut. Cifrele din acest an arată tendința de continuă creștere a categoriei: până la finalul lunii septembrie s-au înregistrat 5,6 milioane de cafele vândute la nivelul întregii rețele. Astfel, credem că acest segment are potențial de creștere în viitor”, a declarat Levente Borviz, Head of Retail MOL România.

În staţiile Fresh Corner clienţii au la dispoziţie peste 20 de tipuri de cafea. Aroma surprinzătoare a cafelelor Fresh Corner se datorează boabelor de cafea de foarte bună calitate, atent selecționate și prăjite după o rețetă originală. În topul preferințelor clienților MOL primul loc îl ocupă cafelele de tip espresso, urmate de caffe latte, cafea lungă și cafea lungă cu lapte.

 

Pentru a marca importanța cafelei în oferta Fresh Corner și pentru a sublinia calitatea și savoarea inconfundabilă a acesteia, MOL a lansat recent campania de imagine “Surprinzător de aromată”, campanie integrată derulată pe canale TV, radio, online și in-store.

Campania este susținută de o promoție – „Surprinzător de multe premii – prin care clienții pot câștiga 7.000 de căni de călătorie MOL Fresh Corner și 10 plinuri de cafea pentru un an (un plin de cafea reprezentând un card Gift încărcat cu 2.500 de lei pentru achiziţii de produse Fresh Corner în staţiile MOL.)

Despre MOL România

MOL România este o subsidiară a MOL Group şi una dintre cele mai importante companii petroliere din România, cu o prezenţă de peste 20 ani pe piaţa autohtonă. MOL România are un portofoliu extins de produse şi servicii în domeniul comerţului de carburanţi, lubrifianţi, produse petrochimice şi bitum. În prezent, compania deţine un număr de 227 de staţii de servicii, 4 puncte de încărcare a autovehiculelor electrice, situate în 4 stații MOL din București, 2 depozite de carburanţi, la Giurgiu şi Tileagd şi un terminal LPG la Tileagd. MOL România are sediul social la Cluj-Napoca, sediul de business la Bucuresti, un sediu administrativ la Arad şi un număr de aproximativ 250 de angajaţi proprii. MOL România a fost prima companie petrolieră care a implementat un program de loialitate, MOL MultiBonus, recompensat de 2 ori cu locul I pentru calitate în clasamentul programelor de loialitate din România în cadrul cercetării de piaţă QUDAL. Începând cu anul 2017, MOL România este parte a proiectului NEXT-E care vizează instalarea a 40 de staţii de încărcare pentru autovehicule electrice. MOL România este un membru activ al comunităţilor în care operează, printr-o platformă extinsă de programe sociale precum Premiul Mentor, Program pentru Sănătatea Copiilor sau Permis pentru Viitor.

Articole din aceeasi categorie