Clujenii s-au înghesuit la inaugurarea magazinului H&M

Circa 300 de persoane au aşteptat ieri dimineată, la Iulius Mall, deschiderea primului magazin H&M din Cluj-Napoca

Impulsionaţi şi de promisiunea conducerii magazinului de a oferi gratuit 100 de bonuri valorice primilor cumpărărtori, circa 300 de clujeni, în special tineri, au participat ieri la inaugurarea magazinului H&M din Cluj-Napoca. Conform conducerii magazinului, clujenii pot găsi la H&M produse din colecţia de toamnă, inspirată din stilul ‘70: tricotaje, jeansi evazaţi, jachete matlasate şi pulovere pe gît. Produsele au preţuri ce variază între 39,90 de lei pentru topurile de damă, 89,90 de lei pentru jeansi bărbăteşti şi 89,90 de lei pentru jachetele pentru copii. Magazinul este deschis zilnic, între orele 10 şi 22, şi are o echipă formată din aproximativ 30 de angajaţi, condusă de Diana Sandu, care se va reloca din Braşov.

„Ne onorează entuziasmul cu care ne întîmpină românii în fiecare nou oraş în care ajungem, de aceea le pregătim noi surprize în perioada următoare. Pînă la sfîrşitul anului vom deschide 3 noi magazine: în Constanţa, Oradea şi Bucureşti” a spus Carlos Duarte, Country Manager H&M România.

H&M este un acronim care provine de la Hennes & Mauritz AB şi reprezintă numele unui lanţ de magazine de îmbrăcăminte din Suedia, unde a fost înfiinţat în 1947, în localitatea Västeras. Grupul H&M are în prezent aproximativ 76.000 de angajaţi, care lucrează în circa 2.000 de magazine din 37 de ţări, şi este al treilea mare retailer de îmbrăcăminte la nivel mondial, după grupul american Gap şi  Inditex din Spania. Cea mai mare piaţă a grupului este Germania, urmată de cele din Marea Britanie şi Suedia. H&M a mai deschis în acest an 6 magazine în România, dintre care 5 în Bucureşti şi unul la Braşov.

V.D.

Articole din aceeasi categorie

    Nu exista articole asemanatoare