Mesaje false transmise în numele companiei E.ON Energie România

E.ON Energie România își avertizează clienții să nu ia în considerare și să nu dea curs mesajelor primite, în ultimele zile, prin intermediul Whatsapp/SMS, în numele companiei, privind necesitatea unei deplasări la magazinele E.ON și depunerea unei cereri, până la 1 octombrie, pentru a beneficia de schema de sprijin.

„Aceste mesaje NU sunt expediate de E.ON Energie România, iar dacă primiți mesaje care conțin îndemnuri de a completa rapid cereri sau de a accesa link-uri, recomandarea noastră este să NU dați curs acestor invitații!” – atenționează compania, adăugând că specialiștii săi în CyberSecurity investighează acest incident pentru a identifica și transmite informații utile către instituțiile specializate ale statului, care sunt autorizate să ia măsuri pentru prevenirea unor situații similare.

În legătură cu schema de sprijin stabilită de către statul român, privind plafonarea prețurilor la electricitate și gaze naturale pentru perioada 1 septembrie 2022 – 31 august 2023, informații corecte și complete pot fi găsite pe pagina de internet a companiei, prin accesarea link-ului  https://www.eon.ro/plafonare-pret.

„Ca persoane fizice, nu e nevoie să depuneți nici o cerere pentru a beneficia de acest sprijin. Persoanele juridice, în funcție de domeniul de activitate, pot depune o solicitare online, prin accesarea paginii https://www.eon.ro/clienti-business/cerere-oug119. Dacă este necesar să veniți în magazinele E.ON, asigurați-vă că v-ați programat vizita, programare care se face exclusiv online, folosind serviciul E.ON eBooking, accesând link-ul  https://www.eon.ro/programare-online sau la telefon 0265 208 466” – mai precizează compania.

Recomandat pentru dvs.

Sari la conținut