Instanța a tranșat litigiul privind modernizarea sistemului de plată pentru parkingul de pe Moților

Sistemul de control acces și plată in parkingul suprateran de pe strada Moților din Cluj-Napoca va fi modernizat în cadrul unei investiții ce se ridică la aproximativ un milion de lei.

Primăria Cluj-Napoca a scos la licitație la finalul lunii februarie achiziția echipamentului de control acces și plată în parkingul suprateran Moților. „În vederea îmbunătăţirii modului de administrare a unui număr de 382 parcări publice cu plata orară din parkingul Moților situat în municipiul Cluj-Napoca, Serviciul parcări dorește să achiziționeze un echipament de generație nouă care să asigure o mai bună gestionare și siguranță în utilizare pentru un flux crescut de mașini. Întreg sistemul de control acces și plată va avea rolul de a gestiona într-un mod automat fără operatori umani accesul la intrarea în parcare, traficul din incinta parcării, taxarea contravalorii timpului de staționare conform tarifelor stabilite cât și accesul la ieșirea din parcare prin intermediul echipamentelor și a sistemului de administrare. Echipamentul trebuie să permită efectuarea plății contravalorii tichetului de parcare prin toate modalitățile de plată existente pe piață. Se va încheia un contract pentru furnizare, instalare, punere în funcțiune, administrare, servicii de abonament pentru păstrare baze de date, conform caiet de sarcini. Clarificările vor putea fi solicitate cu cel mult 20 de zile anterior datei limita de depunere a ofertelor și se va răspunde la clarificări cu cel puțin 10 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor. Termenul de livrare, instalare, implementare este de 90 de zile calendaristice de la semnarea contractului”, se preciza în anunțul prezentat pe SEAP.

În cadrul licitației au fost depuse oferte din partea următoarelor firme: Avitech Co, din București, Kadra Tech SRL, din Cluj-Napoca, SC Histria International SRL și Super Lux Tehnologies. În urma evaluării ofertelor, firma clujeană Kadra Tech SRL a fost descalificată, fiind declarată câștigătoare societatea bucureșteană Avitech.

Numai că firma clujeană nu a acceptat decizia comisiei de licitație, solicitând Consiliului Național de Soluționare a Contestațiilor să lămurească dacă procedura s-a derulat conform legii. Cum nu a avut câștig de cauză, Kadra Tech SRL a apelat la insțanță, însă miercuri, 4 noiembrie Curtea de Apel Cluj i-a respins acțiunea.

Respinge ca nefondată completarea contestației formulată de petenta Kadra Tech SRL în contradictoriu cu Serviciul Public de Interes Local pentru Administrarea Parcărilor din Cluj-Napoca. Admite cererea de intervenţie voluntară accesorie formulată de SC Avitech Co SRL. Obligă petenta să plătească intervenientei A Co SRL suma de 11100,35 lei, cheltuieli de judecată. Decizia este definitivă şi executorie. Pronunţată prin punerea la dispoziţia părţilor prin intermediul grefei instanţei azi, 04.11.2020”, se arată în hotărârea Curții de Apel Cluj.
Prin urmare, sistemul de control acces și plată în parkingul suprateran de pe strada Moților va fi modernizat de firma bucureșteană Avitech Co.

C. PURIȘ

Recomandat pentru dvs.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sari la conținut