Call center-ul Băncii Transilvania funcţionează non-stop

Persoanele care doresc să ia telefonic legătura cu echipa BT Customer Care & Contact Center pot afla timpul mediu de aşteptare de pe site-ul Băncii Transilvania, la pagina BT Help. Echipa de la call center, care este “pe baricade” 24 de ore pe zi, 7 zile din 7, reprezintă “linia întâi” în relaţia dintre bancă şi clienţi, inclusiv pentru amânarea ratelor, facilitate de care pot beneficia cei afectaţi de actualul context social şi economic, marcat de pandemia de coronavirus. În prezent, la call center se primesc, în medie, circa 20.000 apeluri telefonice pe zi, de două ori mai multe decât de obicei. În această perioadă, timpul de aşteptare pentru a intra telefonic în legătură cu banca a crescut de aproximativ trei ori, iar convorbirile durează mai mult, deoarece sunt necesare mai multe detalii şi mai mult suport. Banca Transilvania (BT) oferă asistenţă şi prin alte două canale: email (contact@btrl.ro) si video chat (pentru NEOclienti).

Altenativele disponibile pentru informare de la distanţă sunt: * site-ul bancii * Intreb BT, platforma cu întrebări şi răspunsuri despre produse şi servicii BT * pagina BT Help, unde sunt prezentate toate soluţiile de self-banking – chatboţi, aplicaţii, bancomate multifuncţionale.

Banca Transilvania a anuntat, în martie a.c., că statusul solicitărilor de amânare a ratelor este prezentat pe site-ul bancii, astfel că cei interesaţi pot afla numărul de solicitări, de soluţionari, precum şi numărul de răspunsuri pozitive şi negative. Din cele peste 29.000 de solicitări primite au fost soluţionate până la ora actuală peste 25.000, pentru 95,5% dintre acestea răspunsul băncii fiind pozitiv.

Recomandat pentru dvs.

Sari la conținut
ziarulfaclia.ro
Prezentare generală a confidențialității

Acest sit folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în browser-ul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe situl nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile sitului pe care le găsești mai interesante și mai utile.