Vânzări record pentru Farmec, de Magic Black Friday

Farmec, una dintre cele mai mari companii românești din piață, a anunțat că în perioada campaniei Magic Black Friday, derulată în perioada 12-21 noiembriea făcut vînzări în valoare de 2,1 milioane de lei, 71% dintre acestea fiind înregistrate în magazinul online.

În total, în perioada campaniei, Farmec a vândut 74.000 de produse, atât online, cât și în magazinele de brand. Cele mai mari vânzări au fost înregistrate pe platformele de e-commerce, unde valoare medie a coșului de cumpărături a fost de 3 ori mai mare decât în magazinele fizice.

Printre cele mai căutate produse s-au numărat fiolele cu acid hialuronic din gama Gerovital H3 Evolution – de altfel, cele mai bine vândute produse din portofoliu din toate timpurile –, urmate de fiolele cu acid hialuronic și de fiolele cu colagen din gama profesională Gerovital H3 Equlibrium. În plus, în topul preferințelor de anul acesta s-au regăsit și produsele noi, din extensia de gamă lansată la începutul anului, Gerovital H3 Evolution Perfect Look.

„Odată cu funcționalitatea de Wishlist a noului site, clienții au reușit să își adauge în coșul de cumpărături produsele preferate, iar asta a optimizat experiența de shopping online. În plus, anul acesta am constatat o mai mare încredere în plata cu cardul în rândul consumatorilor, peste 40% dintre achiziții fiind plătite astfel”, a declarat Sebastian Biga, director Vânzări Farmec.

Vânzările generate în perioada campaniei Magic Black Friday au reprezentat jumătate din totalul vânzărilor înregistrate în luna noiembrie.

Noutăți legate de brandurile din portofoliul Farmec, sfaturi utile din partea specialiștilor companiei, surprize și concursuri, sunt disponibile pe site-ul şi magazinul online www.farmec.ro și pe conturile Facebook: www.facebook.com/farmec.romania și Instagram: www.instagram.com/farmec.

Recomandat pentru dvs.

Sari la conținut