Telefon pentru reclamarea facturilor umflate la energie

Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) pune la dipoziţie numărul de telefon 0790.219.551, folosit exclusiv în aplicaţia WhatsApp, pentru sesizarea neregulilor urgențe, în special cele despre facturi uriașe la energie.

La acest număr, care nu va folosi funcţia de apel video sau cu voce, sunt aşteptate mesajele scrise şi imaginile care să sesizeze nereguli cu caracter de urgenţă în raport cu respectarea drepturilor consumatorilor, de pe întreg cuprinsul ţării. Mai exact, este vorba despre primirea unor facturi foarte mari, nereale, la energie electrică şi gaze naturale, cazuri de debranşări, pentru neplată a unor facturi greşite la energie încă necorectate, precum şi situaţii urgente care pun în pericol sănătatea consumatorilor.
ANPC
susține că va selecta, dintre toate mesajele urgente primite de la consumatori, cele care se află în competenţa legală de soluţionare a instituţiei şi le vor da curs. Mesajele trimise pe numărul special nu înlocuiesc reclamaţiile realizate în mod curent, care se pot face la sediile Comisariatelor Judeţene pentru Protecţia Consumatorilor (Comisariatul Cluj – Cluj-Napoca, str. Năvodari nr. 2, tel.: 0264/431.367, email: crpccluj@anpc.ro). Reclamaţiile se fac în format scris – transmise prin poştă -, în format electronic sau se depun personal. Formularul de reclamaţie online se află pe site-ul instituţiei, la linkul http://reclamatii.anpc.ro/Reclamatie.aspx.

Recomandat pentru dvs.

Sari la conținut