Serviciul de sfat medical telefonic ALOPEDI, foarte solicitat de clujeni

Peste 14.100 de părinți au apelat serviciul de sfat medical telefonic ALOPEDI în primele nouă luni ale acestui an.

Președintele Consiliului Județean Cluj, Alin Tișe, a realizat împreună cu reprezentanții Spitalului Clinic de Urgență pentru Copii care gestionează serviciul de call center ALOPEDI 0364-917, o analiză a activității derulate pe parcursul primelor trei trimestre ale acestui an prin intermediul proiectului destinat obținerii sfaturilor medicale pediatrice.

Serviciul nostru de telemedicină și-a dovedit, o dată în plus, utilitatea și eficiența. În primele nouă luni ale acestui an s-a depășit cu aproape 1.000 de apeluri numărul total al solicitărilor înregistrate în anul 2021 la serviciul de call center pentru urgențe pediatrice disponibil 24 de ore din 24”, a declarat Alin Tișe, președintele CJ Cluj.

S-a constatat, astfel, că ALOPEDI 0364-917 a fost apelat în primele trei trimestre ale anului 2022 de către 14.138 de părinți.

Majoritatea apelurilor, respectiv 73,34%, s-au finalizat cu recomandări de îngrijire la domiciliu a copilului bolnav și comunicarea semnelor de alarmă la apariția cărora este necesar consultul medical. Principalele motive de apelare au fost problemele respiratorii și cele digestive.

În primele nouă luni ale acestui an apelurile au provenit atât din județul Cluj (51,51%), cât și din alte județe, 235 de părinți români aflați în afara țării solicitând, de asemenea, sprijinul medicilor care deservesc serviciul de sfat medical telefonic ALOPEDI 0364-917.

 

Recomandat pentru dvs.

Sari la conținut