Platformă online de servicii medicale la domiciliu, în Cluj

Aplicația Beesers, care reunește prestatorii specializați în servicii medicale și persoanele care au nevoie de acestea la domiciliu, este disponibilă în Cluj-Napoca și Turda, iar acum își extinde gama de servicii medicale, tratamente și proceduri preventive și primește noi clinici și specialiști, mărind capacitatea serviciilor oferite.

Partenerii Beesers au experiență în serviciile medicale private sau de stat și sunt acreditați de Ministerul Sănătății. Printre noii furnizori de servicii medicale se numără asistenți medicali generaliști, nutriționiști și kinetoterapeuți. Serviciile și tratamentele oferite includ administrare medicamente prin perfuzie sau pe cale orală, alimentație artificială și îngrijire gastrostomă, analize de toate tipurile, injecții, îngrijire plăgi și escare, îndepărtare fir și capse postoperator, montare/ schimbare sondă urinară și nazogastrică, testare antibiotic, terapie aerosoli, vaccinuri, recoltare teste Covid, îngrijire plăgi, spălături pentru urechi, consultație și plan nutrițional personalizat, terapie dietetică, consiliere psihologică, servicii de recuperare medicală (fizioterapie, kinetoterapie, masaj) și masaj de relaxare.

Serviciile pot fi rezervate direct de pacient sau prin intermediul unui apropiat al acestuia. Prin aplicație, pacientul primește informații despre specialistului ales și poate comunica în continuare cu medicul sau asistentul care a efectuat vizita. Cei interesați pot alege să cumpere serviciile de îngrijire medicală și sub forma unor pachete de servicii (spre exemplu, pachet de recuperare a mobilității, post traumatică, postoperatorie, post AVC, post Covid sau pachet pregătire intervenții medicale), toate cu analize de sânge incluse.

Aplicația poate fi descărcată din Google Play sau App Store, fie prin conectare cu adresa de Google / Facebook / AppleID, fie printr-un cont, creat manual. Apoi, utilizatorii pot alege din listă serviciul de care au nevoie și specialistul dorit, și pot stabili ora și data prestării serviciului, după care pacientul va fi notificat pe telefon despre statusul rezervării.

În prezent, platforma are peste 26.000 de utilizatori, în mai multe orașe din țară.

V.D.

Recomandat pentru dvs.

Sari la conținut