Peste 41% dintre facturile Companiei de Apă ”Someș”, pătite online

Compania de Apă ”Someș” S.A. a realizat o analiză a gradului de utilizare a aplicației „MyCAS”, destinată, într-o primă etapă, plății online a facturilor privind serviciul de alimentare cu apă și colectare-epurare ape uzate.

De la lansarea aplicației, în decembrie 2019, și până în februarie 2023, numărul conturilor înregistrate în aplicația „MyCAS” a crescut de aproape trei ori, respectiv de la 19.216 – numărul de conturi preluate din aplicația veche, anterioară, la 57.266. Cea mai mare creștere, de aproape 250%, a avut loc în perioada de vârf a pandemiei, respectiv în anii 2020 și 2021, când operațiunile online au fost prioritare, atât a tranzacțiilor financiare realizate prin aplicație, cât și a solicitărilor de avize sau operațiuni contractuale. In ianuarie 2023, au fost efectuate 113.900 de tranzacții prin aplicație, respectiv peste 41% din totalul de facturi emise.

În februarie 2021, aplicațiaa fost îmbunătățită prin adăugarea unor module suplimentare care permit realizarea unor operațiuni conexe – solicitare de avize, obținere recepții la lucrări, încheiere sau reziliere contractele. Aplicația este disponibilă în versiune desktop, pe site-ul www.casomes.ro, cât și pe telefoanele mobile, în versiune gratuită, în App Store și Google Play.

Recomandat pentru dvs.

Sari la conținut