Pensionarii pot să se gândească deja în ce stațiune vor să se trateze

Casa Judeţeană de Pensii Cluj a anunțat că va începe în curând preluarea cererilor pentru acordarea biletelor de tratament destinate pensionarilor în acest an.

Cererile pentru acordarea biletelor de tratament vor fi preluate, începând de luni, 17 ianuarie, la sediile Casei din Cluj-Napoca, Turda (str. Republicii, nr. 15) și Dej (str. 1 Mai, nr. 25).

În Cluj-Napoca, cererile pot fi depuse la sediul instituției (str. G. Coșbuc nr. 2) la ghişeele cu numerele 7 și 8. Cererile se pot înregistra și la Casele Locale de Pensii Turda și Dej, însă numai dacă solicitanții au domiciliul în raza acestora. Lista localităților arondate poate fi consultată pe site-ul instituției (www.pensiicluj.ro), la secțiunea „despre noi”.

Solicitanţii biletelor de tratament trebuie să anexeze, obligatoriu, formularului de cerere, declarație, actul de identitate (copie), cuponul de pensie (copie), adeverință eliberată de angajator cu venitul brut realizat, după caz (original), precum și documentul care permite acordarea gratuită a biletului de tratament (hotarârea comisiei de aplicare a prevederilor legii speciale a cărui beneficiar este solicitantul, certificat de handicap, program de recuperare, după caz – copie ).

Casa de Pensii Cluj precizează că cererile pentru acordarea biletelor de tratament se găsesc la ghișeele instituției sau se pot descărca de pe site-ul instituției, de la secțiunea formulare /pensii. Numărul de înregistrare nu reprezintă un criteriu la acordarea biletului de tratament.

Recomandat pentru dvs.

Sari la conținut