Opera Națională Română Cluj-Napoca | Prima operă cu o linie proprie de merchandise

*29 iunie-3 iulie* 

Deschiderea festivalului Opera Aperta prilejuiește și lansarea liniei de merch a Operei Naționale Române din Cluj, care devine, astfel, prima instituție lirică din România cu un brand cultural propriu.

Produsele din materiale naturale sunt creația lui Ovidiu Pop, artist plastic, ilustrator de concept și designer cunoscut pentru colaborarea cu renumite case de modă – Dior, Veja și Stella Luna Italia. Tricouri, cărți poștale, căni, sacoșe sau semne de carte cu imprimeuri originale vor putea fi achiziționate de la Opera shop, instalat temporar în Piața Unirii pe durata festivalului și, ulterior, de la agenția de bilete a Operei.

The Golden Age

*miercuri, 29 iunie, ora 20.30* Opera Lounge, Piața Unirii

Primul eveniment în cadrul Opera Aperta este un concert-călătorie de muzică swing și jazz, iar organizatorii promit experiențe de neuitat și în zilele care urmează. Vă vom ține la curent!

Iulia GHIDIU

Recomandat pentru dvs.

Sari la conținut