Mese la preț redus oferite printr-o aplicație de salvare a alimentelor

Aplicația de salvare a alimentelor Munch România, a fost lansată pentru prima dată în România, în Cluj-Napoca.

Munch România este o platformă prin care restaurantele, brutăriile, magazinele și hotelurile pot comercializa produsele nevândute la un preț avantajos, scopul principal al inițiativei fiind reducerea risipei alimentare. Cumpărarea unui Munch nu reprezintă doar o modalitate excelentă de a mânca la un preț redus, ci și o modalitate benefică pentru mediul înconjurător, deoarece aceste preparate au ajuns până acum la gunoi. Modul în care Munch funcționează este simplu. Prin intermediul aplicației, puteți cumpăra ”Munch-uri”, care sunt pachete surpriză oferite la o reducere de 40%, cu produse proaspete și de calitate. Comercializarea alimentelor nevândute este o situație în care ambele părți au de câștigat: restaurantele obțin venituri suplimentare, iar cumpărătorii au acces la alimente / mese de bună calitate, la un preț redus.

Aplicația Munch, prezentă în mai multe țări, a fost deja descărcată de peste 80.000 de persoane, astfel Comunitatea de Salvatori de Hrană prevenind emiterea a aproape 120 de tone de gaze cu efect de seră echivalente cu CO2. În prezent, în Cluj-Napoca s-au alăturat inițiativei 1568 Bistro, Culina Nostra, Brutăria Claudia, Indigo, CBC Bistro, Restaurant Mikó, Sat în Oraș, Brutăria Eldi.

Echipa Munch România a precizat că a contactat un număr relativ mare de parteneri, astfel restaurantele, brutăriile, magazinele având oportunitatea de a se alătura inițiativei. Orice tip de unitate de alimentație publică se poate alătura Munch, iar primul pas este completarea formularului de pe https://romania.munch.eco/business/ sau un apel la tel.: +40757570731. Clienții se pot înscrie deja pe grupul de Facebook al comunități din Cluj-Napoca: https://www.facebook.com/groups/1265277613875437.

Următorul oraș vizat pentru implementarea aplicației este Târgu Mureș.

Recomandat pentru dvs.

Sari la conținut