Mare minune mare: ANAF-ul și-a făcut call-center. La ce folosește

Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF)susține oferă îndrumare și asistență contribuabililor în domeniul fiscal și cel al tehnologiei informației prin intermediul ”Call-Center-ului” (majusculele aparțin instituției), la numărul de telefon: 031.403.91.60.

După cum susține ANAF, ”îndrumarea și asistența contribuabililor/plătitorilor constau în furnizarea de informații cu caracter general în legătură cu modul în care aceștia trebuie să procedeze pentru a beneficia de un drept fiscal sau pentru a se conforma unei obligații de declarare sau de plată”. De asemenea, ”agenții Call-center oferă asistență contribuabililor și prin intermediul serviciului de chat în vederea accesării serviciilor disponibile pe portalul ANAF”. Însă, Agenția precizează că ”prin intermediul Call-center-ului nu sunt oferite informații în domeniul contabil”. Iar, ”în situația în care în timpul convorbirii telefonice, agenții Call-center constată că problematica expusă prezintă un grad ridicat de complexitate contribuabilii vor fi îndrumați către alte canale prin care pot obține informațiile de care au nevoie”.

Convorbiri plăcute.

V.D.

Recomandat pentru dvs.

Sari la conținut