De când se preiau cereri pentru biletele de tratrament ale pensionarilor

Casa Judeţeană de Pensii (CJP) Cluj a anunțat că va prelua cererile pentru acordarea biletelor de tratament, la sediul instituţiei (Cluj-Napoca, str. G. Coșbuc nr. 2, ghişeele 7 și 8), începând de de luni, 16 ianuarie.

Cererile se pot înregistra și la Casele Locale de Pensii Turda (str. Republicii, nr. 15) și Dej (str. 1 Mai, nr. 25), dacă solicitanții au domiciliul în raza acestora. Solicitanţii biletelor de tratament trebuie să prezinte formularul de cerere, act de identitate (copie), cupon de pensie (copie), adeverință eliberată de angajator cu venitul brut realizat, după caz (original) și documentul care permite acordarea gratuită a biletului de tratament, respectiv hotarârea comisiei de aplicare a prevederilor legii speciale a cărui beneficiar este solicitantul, certificat de încadrare în grad de handicap, program de recuperare, după caz (copie). Cererea se găsește la ghișeele instituției sau se poate descărca de pe site-ul instituției (www.pensiicluj.ro), de la secțiunea formulare/pensii. Persoanele cărora le-au fost atribuite bilete de tratament se pot indentifica pe liste, în funcție de număriul primit la înregistrarea cererii.

CJP Cluj precizează că numărul de înregsitrare nu reprezintă un criteriu la acordarea biletului de tratament.

Recomandat pentru dvs.

Sari la conținut