Conferința internațională organizată la UBB

Invitați din Austria (Universitatea din Viena, Universitatea de Medicină din Viena, Universitatea din Klagenfurt), Belgia (Universitatea Catolică din Leuven, Universitatea din Ghent), Germania (Universitatea Ludwig Maximilians din München, Universitatea din Tübingen, Universitatea din Würzburg), Statele Unite ale Americii (University of Georgia Athens, Temple University, compania YouTube) și România (SNSPA București și UBB) participă, în perioada 6 – 9 octombrie, la Cluj-Napoca, la conferința internațională „Under the Influence: A Comprehensive Look at Social Media Influencers”, organizată de Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării a Universității Babeș-Bolyai, împreună cu Divizia de Publicitate a Asociației Germane de Publicistică și Științe ale Comunicării (Deutsche Gesellschaft fuer Publizistik und Kommunikationswissenschaft).

Tema centrală a conferinței o constituie celebritățile digitale, influencerii de pe rețelele sociale online și relevanța lor publicitară. Prezentările tratează teme precum efectele marcării publicității în campaniile de influencer marketing, fenomenul de cyberbullying în rândul celebrităților digitale, responsabilitatea socială a acestor lideri de opinie online, combaterea campaniilor de dezinformare, publicitatea ecologică, etc.

În calitate de keynote speaker invitați sunt cercetători care se bucură de prestigiu internațional datorită lucrărilor lor care au ca temă centrală fenomenul influencerilor de pe rețelele sociale: assoc. prof. Liselot Hudders Ph.D. de la Universitatea din Ghent, Belgia și assoc. prof. Nathaniel J. Evans, Ph.D. de la University of Georgia, Athens, din Statele Unite ale Americii.

Evenimentul este sponsorizat de Banca Transilvania, care va premia cele mai bune lucrări prezentate în timpul conferinței.

M. T.

Recomandat pentru dvs.

Sari la conținut