Compartiment modern de Evidență a Populației la Florești

Primăria Florești are oficial, începând de vineri, 29 iulie, un nou compartiment modern de Evidență a Populației.

Noul compartiment de Evidență a Populației dispune de 4 ghișee de preluare documente și 1 ghișeu dedicat eliberării documentelor de identitate, ceea ce va contribui semnificativ la reducerea timpilor de așteptare și la facilitarea interacțiunii cu instituția.

Potrivit primarului Bogdan Pivariu, în momentul extinderii proiectului pilot de emitere a cărților electronice din municipiul Cluj Napoca, la nivelul întregului județ Cluj, 2 ghișee vor fi dedicate – din aceasta toamna – fluxului de emitere a noilor cărți de identitate electronice.

Noul compartiment de Evidență a Populației va contribui la reducerea masivă a timpilor de răspuns și de așteptare pentru obținerea documentelor, asigurând, totodată un design modern și eficient în spațiul de lucru, precum un mediu prietenos și confortabil pentru cetățeni. Totodată, procesul de eliberare a actelor va fi optimizat prin utilizarea unui flux eficient de preluare și predare a documentelor.

„Sunt bucuros că am asistat la deschiderea noului birou de Evidență a Populației în prezența domnului director Aurel Cătălin Giulescu, care a adus o contribuție semnificativă la realizarea acestui proiect modern și util.

O administrație eficientă utilizează noile tehnologii pentru a pune la dispoziția cetățenilor servicii publice de ultimă generație, reducând considerabil timpul de răspuns și îmbunătățind interacțiunea directă cu cetățenii. Primăria Florești are ca și scop asigurarea de servicii publice de calitate, integrate cu cele mai noi tehnologii, astfel încât să vă asigurăm o experiență eficientă la fiecare interacțiune cu oricare dintre compartimentimentele de specialitate din cadrul instituției”, a declarat Bogdan Pivariu.

Recomandat pentru dvs.

Sari la conținut